Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Boston

2008.09.25. 15:40 :: _kanu_

Hello!

Megjöttünk New Yorkból Bostonba, annyit mentünk minden nap, hogy ha hazaértem ki kell pihennem :) Szerencsére a bostoni szállásunk is jó, közel van mindenhez és itt is van net ezért írok pár sort. Első pillantásra amennyit láttam, nekem eddig Boston tetszik a legjobban,  legalább is ez a legjobban élhető város szerintem. Rengeteg az egyetemista mi is az egyetemi rész központjában lakunk.

Nem kaptam kolit, írtam egy emailt amiben elmondtam a nem túl jó véleményemet a hallgatói képviseletnek, ezt ők eléggé magukra vették. Mivel már nem leszek amúgy sem kolis, ezért mertem írni nekik mert nem tudnak velem már kicseszni. Azt hiszik azért vagyok rossz véleménnyel róluk mert nem kaptam kolit, nem pedig azért mert megy bratyizás egymás között arról nem beszélve, hogy azt hiszik magukról ők szarták a spanyol viaszt  sokszor akkora arcuk van. Ha tartanának egy kis önvizsgálatot lehet nem lennének felháborodva. Minden szavamat vállalom amit írtam nekik, és nem önigazolásként írom de rengetegen vannak hasonló véleménnyel mint én a hallgatói képviselőkről, csak ugye senki nem vágja maga alatt a fát... Én már leestem róla kivághatom :) Megyek albiba egy félévet aztán végzek a sulival (remélem :), ez van nem dől össze a világ.

Na lépek reggelizni aztán meghódítjuk Bostont is. SZIASZTOK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr82681245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása