Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

waterski :))

2008.08.22. 18:21 :: _kanu_

Sziasztok!

Most végeztem a délelőtti munkákkal még van egy kis időm lazítani. Reggel 6:20-kor keltem mert mentünk vizisízni. Katja, Filip és én mentünk 3-an de csak azért 3-an mert a többiek inkább úgy döntöttek, hogy alszanak. Nekem sem kívánta egyetlen porcikám sem a hideg a vizet, de ezt nem lett volna szabad kihagyni :D (Legalább így mi többet mehettünk :P  ) Sokat nem volt időm gondolkodni a motórcsonakból mikor beakartam ugrani, mert Filip "segített" meghozni a döntést... Tegnap már megfigyeltem, hogy hogyan csinálták és szerettem volna elsőre felállni had lássák ki a helyi menő csávó :) Szerencsére sikerült, nagyon élveztem :) 3 kört mentem, egyszer estem csak el mikor először akartam átugratni a motorcsónak keltette hullámokat. Azért nagy sebességnél tud ütni de megéri :D Utánam ment Katja, meg Filip is :) Mikor a többiek mentek én vezettem a motorcsónakot. Filip elmondta az instrukciókat, igazából vezetésnél csak arra kell figyelni, hogy mikor kirántjuk a sízőt fokozatosan kell emelni a gázt, majd mikor kijött a vízből picit visszavenni. Nagyon élveztem a vezetést is :) Utána kipróbáltuk a felfújható kör alakú matracot, hát az nagyon durva :) Azt nem nagyon lehet koordinálni így az ember szinte bármikor beleeshet, de pont ettől vicces :) Már nem merem ezeket leírni mert otthon azt hiszik nyaralni jöttem nem is dolgozni. Azért a locsi pocsi után megreggeliztünk és mentünk takarítani, ugyanis holnap lesz a nagy nap. Már szállingóznak a vendégek. Délután vizimentő leszek 2-től 6-ig Hamirral együtt. Nagyon jó, hogy azért fizetnek, hogy napozzak :)
 

hullamlovas =)

Amúgy olyan mint a síeles, állat :)

Ja hallottam, hogy a vizesfiúk döntőbe jutottak, és pont az amerikaiakkal találkoznak a döntőben :) Na hajrá magyarok ! Sziasztok, mennem kell vissza! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr68628155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása