Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

szabi

2008.08.22. 05:26 :: _kanu_

Sziasztok!

Mióta nem írtam sok minden történt megpróbálom összefoglalni. Mivel múlthéten nem volt szabadnapunk a héten szerencsére 2-őt is kaptunk :). Az első szabadnapon esett az eső, de amúgy sem tudtunk volna menni sehova mert használták a tábori kocsit. Délután elmentünk Gatchhel a városba ruhapróbára. Mint mondtam hétvégén esküvő lesz és vettünk pincér/pincérnő szerkót, pontosabban nem mi vettük hanem a tábor. Én vizimentő leszek, de miután vége a munkámnak mennem kell segíteni a felszolgálásban szóval nekem is vettünk ruhát. Hát szerintem elég viccesen néz ki különösen mivel nincs makkos cipő mert arra nem volt keret, majd dorgóban leszek haha:) Kihasználva a szabadnapot meg a délutáni jó időt teniszeztünk, napoztunk, strandoltunk szóval "kipihentük" a fáradalmakat. Este megnéztük a neten, hogy mit érdemes a környéken megnézni és találtunk egy nemzeti parkot, ahol egy vízesés található. Mivel shoppingolni is akartunk és nem volt messze a bevásárló központtól a park megpróbáltuk összekötni a kettőt.

Éjjel nagyon hideg volt, annyira, hogy felébredtem arra, hogy mindjárt szétfagyok. Ilyen hideg még soha nem volt... Gyorsan félkómásan felvettem a pulcsimat és magzat pózban visszafeküttem aludni. Másnap marha rosszul éreztem magam rendesen megfáztam, meg szerintem a múltkori éjjeli fürdőzésnek is meglett böjtje. Reggel gyorsan bevettem egy gyógyszert aztán nekivágtunk a túrának. Először a vízesés felé vettük az irányt. Haladva az úton a táj egyre jobban átváltozott hegyvidékké. A környék télen síparadicsomként működik. Az egyik sípályán mely az út mellett feküdt nyáron lehet bobozni. Nem kellett kétszer mondani, hogy álljunk meg :) Mint kiderült ez észak-amerika leghosszabb bob pályája. Sífelvonóval kellett felmenni a hegytetőre majd onnan csúsztunk le. Egyszer már kipróbáltam Sopronban a nyári bobot, de ez kicsit más léptékű volt. Én mint jövendő mérnök arra gondoltam, hogy ez úgy van megtervezve ha a kedves felhasználó fékezés nélkül megy bele a kanyarba akkor sem lehet kiesni. Na ez nem igaz... Ki lehet, szerencsére ezt már megtanultam szóval most tapasztaltabban vágtam neki. Miután mindenki lecsúszott, kifolyt szemekkel nekivágtunk a vízesés felé. Akkor már elég szarul voltam lázasnak is éreztem magam. Ez azért volt jó mert mikor megérkeztünk a vízeséshez, vagyis a parkolóhoz, kiderült, hogy innen egy "rövedebb" gyalog úton lehet csak megközelíteni a vízesést. A rövid út azt jelenti, hogy 3 km-t kellett megtenni egy sziklás meredek úton fel a hegyre. Mikor ezt megtudtam egy lefele tartó túrázótól nagyon megörültem... Szerencsére a vízesés szépsége kárpótolta a szenvedéseinket. Lefelé a hegyről azzal szórakoztam, hogy minden szembejövőnek mondtam, hogy húúúú de messze van még innen :)

Miután nagy nehezen lértünk a parkolóba elmentünk shoppingolni. Megint sikerült rendesen bevásárolni... Szerencsére találtam ajándékokat is. Lórival azon nevettünk, hogy lassan annyit költünk, hogy Miamiban éhen fogunk halni pénzhiány miatt hehe :)

Ma vagyis csütörtökön újra munkába álltunk, amely nem csak mosogatást jelent mert a munkakörünk mióta elmentek a gyerekek megváltozott. Elsősorban az esküvőre kellet megtenni az előkészületeket: székeket padokat pakoltunk, fáklyákat helyeztünk el a táborban, kordonokat állítottunk stb...

Este többiek voltak vizisíelni sajnos mire én kerültem volna sorra besötétedebb, de holnap korán reggel még munka előtt lemegyünk kipróbálni már nagyon várom :)

 

Kis ízelítő a nemzeti parkból.

Ez lenne a szenvedésünk gyümölcse...:)

Na lassan fekszem mert holnap korán kelek, és ki korán kel vizisít lel :) pápá

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr81627065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2008.08.22. 06:02:38

Hmm hmm... hogy miért nem tudtam én eddig a blogról... :D nem azért olvastalak el, mert uncsiztam,hanem mert nem tudtam aludni :D jó kis blog :P tetszik :)

_kanu_ 2008.08.22. 14:47:12

szia! örülök, hogy tetszik :) És szabad tudni, hogy ki vagy? PÁ

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2008.08.23. 14:18:49

Szabadni szabad :D ki vagyok? persze néha nagyon is :) egyébként egy magyar csajszi :) mi érdekel? :P :D szép napot (mert ugye nálatok még csak most kezdődik a java :P) :)

_kanu_ 2008.08.23. 15:55:18

azt hittem valamelyik ismerősöm írta a bejegyzést de ezek szerint nem :) furcsa, hogy olyan emberek érdeklődnek a blogom iránt akiket nem is ismerek de jól eső érzés :) kicsit megerősít abban, hogy talán a többiek sem csak az elfogultság miatt olvassák (ha olvassák :P) ezt az idióta hülye gyereket.

és ki a mackótestvér olvasom?, hullajtsa le magáról a fátylat pár mondtatban :P :)

(Ó Vivien had jelöljelek be az iwiwen... :P) )

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2008.08.23. 18:08:30

Hát én nem vagyok az ismerősöd, ez tény :) azzal, hogy elkezdtél blogot írni, azt vállaltad, hogy más is betekinthessen az életedbe :) (de ezzel tisztában vagy)de egyébként tényleg jó olvasni... nem minden ember ír blogot arról, hogy mit csinál Amerikában :D vagyis azt hiszem... ezt lehet ám cáfolni...azt meg tudod nézni, hogy olvasnak-e vagy sem :D A mackótestvér nem én vagyok, bár aranyos mese :D láttad? :D Átlagos ember vagyok, mint a többiek, semmi extra... csupán én is rendelkezem egy bloggal és így jutottam el ide is :)
süti beállítások módosítása