Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Hit me baby one more time

2008.09.04. 04:36 :: _kanu_

Hali!

Ez a 2 nap szabi gyorsan elment. Tegnap nem csináltam semmi érdemlegeset, pihiztem, futottam, teniszeztünk, meg kitakarítottuk a kérót mert eléggé ráfért ugyanis a hétvégén valaki  otthagyta a kis vukkot a wcben de máig tisztázatlan, hogy ki... Senki nem tudja...

A mai nap elmentünk golfozni. Ez nem az elütöm, odamegyek, megint elütöm féle golf volt, hanem egy fix állomásról kellett minél messzebbre ütni a labdát. Még nem csináltam soha, az elején elég nehezen találtam el a labdát. Egyszer akkora luftot ütöttem, hogy egy szép kört leírva seggre huppantam. Szerencsére hétköznap délelőtt lévén ilyenkor minden rendes ember dolgozik, így rajtunk kívül senki nem volt a pályán :) A végére szép lassan belejöttem (már amennyire ezt lehet annak nevezni) és párszor elütöttem 100yardra. Filip szokott rendszeresen golfozni, mondta Tiger Woods 300 yardot tud ütni... ja és persze közben tudja is, hogy hova... Lóri is kitett magáért, mert nemtudom hogyan, de a labdát nyílegyenesen felfelé ütötte mely ütést leginkább a lámpa bánta, ugyanis rendesen végig repedt. Hát igen, megjöttek a magyarok :) A golf után kicsit shoppingultunk, vettem egy napszemcsit... Hát igen, óvni kell majd a szemem Miamiban hehe :) Vettem a féléves unokaöcsémnek is pár cuccot, majd ha hazamegyek jól megruházom :) Nagyon trendi baba lesz majd vele fogok csajozni a Baross utcán hehe :)

Holnap fogalmam sincs mit csinálunk, majd Gatch biztos kitalálja. Állítólag valamit tataroznak vagy építenek nemtom a részleteket, majd lehet ott kell culágereskedni.

Ja nem írtam, hogy elvesztettem a karkötőmet amit 25. szülinapomra kaptam. Tűvé tettem mindent érte de nem találtam sehol. Mikor hétfőn vettük ki a stéget a Lóri megtalálta a parton a homokban. Az őrangyalom néha rámkacsint ;) Azért nem értem mert akkor vesztettem el mikor elmentünk legutóbb Naplesba a pubba, és ugye elég rosszul lettem mint írtam. Miután hazajöttünk azonnal mentem lefeküdni, és reggel már nem volt rajtam. Szóval számomra megfejthetelen rejtély, hogy hogyan került oda, lényeg, hogy megvan. Nagyon örültem neki, mert nem szeretem annyira az ékszereket magamon de az a karkötő már hozzám nőtt.

Na hol a labda?

Zárul a mókatár, orevoár!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr16647551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása