Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

"Álmaimban Amerika vissza integet..."

2008.09.13. 06:43 :: _kanu_

Hello!

A táborban péntektől vasárnapig egy találkozó zajlik, melyet egy képügynökség szervezett. Az ügynökség egyik vezetője dédunokája a tábort alapító papnak, gondolom ezen okból kifolyólag is tartják a táborban az összeröffenést. Lóri teljesen el van ájulva, ma este például egy több mint 1 milliós fényképezőgépet tarthatott a markában. Az ügynökségnek szerte a világon vannak fotósai, és a fotókat nagy cégeknek vagy újságoknak, magazinoknak árulják mint például a National Geographic. Az www.auroraphotos.com honlapon ha van kedvetek megnézhetitek a fotóikat szerintem érdemes. Ma reggel fél nyolctól este fél 11-ig dolgoztunk, jó azért volt egy-két óra szünet, de azért elfáradtam rendesen. Reggel bekellett deszkázni a templom ablakait, mert ott tartották a vetítést. Ez remek móka volt elhihetitek. Majd mosogattunk, illetve a délutáni állófogadásra pakoltuk a cuccokat. Este még szintén mosogattunk. Ahogy közeledik a távozás időpontja, egyre kevésbé van kedvem dolgozni :)

Ma volt egy kis vitám Gatchhel mert 1 nappal kevesebb fizetést kaptunk a csekken. Az esküvőre a 2 napi duplabért úgy kaptuk meg, hogy anno az esküvőt követő héten 2 fizetett szabadnapot kaptunk, így elméletileg papíron 7 napot dolgoztunk. Viszont most azt mondta Gatch, hogy félreértethettem anno mikor ezt megbeszéltük, mert csak 6 napot fizettek. Szerintem a főfőnök Ron nem akarta kifizetni ezt az egy napot és azt mondták, hogy félreérthettem. Nem szeretem ha hülyének néznek. Mondtam, hogy ha nem akarják kifizetni akkor mondják azt (költsék gyógyszerre), nem pedig azt, hogy rosszul emlékszem. Eléggé felhúztam magam és nem csak a lóvé miatt. Szerintem Gatch is látta rajtam. Délután elnézést kért, mondta, hogy utánanézett és mégis igazam volt. Erről ennyit.

Holnap az uccsó munkanap :) Vasárnapra kértem a heti szabadnapot, hogy kényelmesen össze tudjak pakolni, kimosni a ruháimat, kiszanálni a munkás cuccokat stb... Már várom a pakolást :) Hétfőn reggel 6-kor indul a repcsi és délután 3-ra érünk Miamiba. 4 éjszakát töltünk ott, majd indulunk New Yorkba, ahol 5 napot alszunk, majd végezetül Bostonban leszünk 3 napig. Aztán megyek HAZA :D Ja most már lehet hűteni a pezsgőt :)...

Lóri csinált pár képet napfelkeltekor. (én mág javában aludtam hehe:) Nekem ez a kedvencem:

 

Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr66661212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása