Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Elüldöztük Dougot - hú ez nagyon story magazinos cím lett... :P

2008.07.23. 03:47 :: _kanu_

Tegnapelőtt Doug a főnökünk itthagyott minket. Eddig bírta idegileg szegény... Na jó nem, csak mint kiderült, vagyis inkább a feltételezésünk szerint, ő csak addig volt itt míg a fia is részt vett az első turnusban. Gondolom cserébe nem kapott fizetést. Amúgy összeségében rendes volt, jobb főnököt nem is kívánhattunk volna, mert nem ellenőrizte a munkánkat folyamatosan. Most kaptunk helyette egy másikat. Annyira jelentéktelen figura, hogy még a nevét is folyton elfelejtem. Mondta neki Doug, hogy nem lesz gond meg nem kell semmit elmagyaráznia. Ezt olyannyira komolyan vette, hogy a how are you-ban ki is merült az összes kommunikációnk. Az mondjuk elég zavaró, hogy ha 1 perc alatt 10-er jön szembe a konyhában akkor 10-er biccent és bájvigyorog. Na mind1 ez legyen a legnagyobb gondunk...

Aki jobban ismer az tudja, hogy nem vagyok egy stresszelős, idegeskedős típus de múltkor akartam venni jegyet neten a Coldplay koncerte, ahogy említettem. Az egy dolog, hogy 2-er annyi mint gondoltam, de mivel ez egy elméletileg ülős koncert, csak páros jegyet lehet rá venni. A táborból csak Filip és Nick jön de ők már régebben megvették a jegyet... Na akkor igen felhúztam magam. Nem baj jövőhéten szerdán megyünk paintballozni szétlövöm mindenkinek a fejét. Meg amúgy is, megyek én még coldplay koncertre...valamikor :)

Ma szemétürítés napja volt és Lórival mi voltunk soron. Kitaláltuk, hogy összekötjük a kellemetlent a hasznossal, és miután elvittük a hulladékot, utána egy "kis" :D kerülővel elmentünk bevásárolni a helyi hipermarketbe a walmartba. Már ki is találtuk a storyt arra az esetre ha találkoztunk volna valakivel út közben, de megúsztuk meg hát nem mondták hogy nem vihetjük el a kocsit hehe... Vettünk pár dolgot, például egy hajnyíró gépet kemény 9 dollárért, hogy ne úgy érkezzek haza mint Kossuth, akarom mondani mint Sün barátom anno Dániából hehe :D

Este a tábor fele baseball meccsre ment, sokkal kevesebb mosogatni való volt a vacsi után. Na ilyenkor imádom a baseballt :D

Holnap szerda, tehát szabadnap (lenne) de most kivételesen átrakták péntekre. Péntek nagy nap lesz majd elmesélem utólag.. Gondolom most mindenkit rohadtul felcsigáztam... :)

Pár kép:

Ez lenne a szobánk egyik sarka. Itt aztán senki nem mondja, hogy rakodj össze... Na jó azért nem így szokott kinézni, ez takarítás előtt volt... :) Ja én a jobboldali ágy tetején alszom...

Ez lenne a nappalink. Itt írom a blogomat :), illetve netezek az otthoniakkal. Azért nemtom észrevettétek-e az olasz kevert bőr kanapét amiben tespedek... :P Mint anno amikor a táskaboltban dolgoztam és a vevők kérdezték, hogy ez műbőr táska vagy sem. Neeeem dehogy is... ez kevert bőr hehe :D

A csapat, középen a volt főnökkel Douggal. Ja most vettem csak észre, hogy most nem a sárga baseball sapka van rajta... Mik vannak... :D Itt éppen a Tom Tailoros polóban vagyok. Kérdezték ki is ő. Mondtam, hogy olyan magyar történelmi személy mint Chegevara... Mindent elhisznek :D

Na mára ennyit majd még jelentkezem... SZIASZTOK

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr69581039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása