Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Ház a tónál

2008.08.29. 06:39 :: _kanu_

Hi!

Ma szabadnap volt, teljesen feltöltődtem kipihentem várom a hétvégét. Tegnap a táborban jótékonysági vacsora volt lényegében arra készültünk fel, valamint délelőtt festeni kellett egy kerítést illetve a madáretető oszlopokat melyek 10 méteresek :) A jótékonysági vacsora azt jelentette, hogy a környékbeli gazdák felajánlották a vacsorához való alapanyagokat, a konyhás srácok meg megfőzték a vacsit. A belépőkből (mely elég olcsó volt, hogy sokan jöjjenek) befolyt összeget majd a szegényebbek kapják meg a téli hónapok fűtésének támogatásra. Elég sok mosogatnivaló volt, de azért nem kellett megszakadnunk.

Mint mondtam ma szabadnapunk volt. Páran elmentek Bostonba városnézésre. Ezt kihagytam, mert egyrészt majd úgyis eltöltök pár napot Bostonban az utazás részeként, másrészt 3 óra autóútra van innen, és nekem most nem volt kedvem ennyit kocsikázni. Délután ebéd után elmentünk a motorcsónakkal a tó körül. Kb 60 littyó benzint tankoltunk bele de majdnem kifogyott... Én is vezettem nagy élmény volt :D Ja láttam fehérfejű sast :) A tóparton láttunk pár cseppet sem gyenge nyaralót, páran nem viccelnek a környéken. A túra után visszatértünk a táborba a vizisíért illetve a matracért. A többiek is kipróbálták, komolyan mondom nézni is legalább akkora élmény mint menni vele. Legjobb az emberek arcát figyelni ahogy átugratják a matraccal a hullámot :) Délután még a vacsiig aludtam egyet, szóval nagyon kipihentem magam.

Mint kiderült az esküvőn mégis kaptunk borravalót, amelyet a főnök kiosztott, plusz az esküvő 2 napjára dupla bért fizetnek mivel sokkal többet is dolgoztunk. Eléggé kilett hegyezve a költségvetésünk így ez most nagyon jól jött... Holnaptól kezdve 3 húzós napunk lesz, ugyanis most lesz a friends weekend. Állítólag tele lesz a tábor szóval nem fogunk unatkozni, de már csak 2 hét munka van szóval semmi nem ronthatja el a kedvemet :)

Megvan a diplomatémám is hála az égnek... Tanszékit csinálok, viszont a tervek legyártása egy külsős cégnél történik majd. Szerencsére az sem baj, hogy csak szeptember végén tudom elkezdeni. Ahogy valami megoldódik érkezik valami más. Kiderült van valami gond a kolival, mert bár megvan az átlagom, mégsem kaptam kolit és nem értem miért. Most emailezek a hallgatói képviselettel, nem tudom mi lesz remélem sikerül majd dűlőre jutni.

Filip mondta, hogy át kell ugrani a motorcsónakot, ha menni akarunk vele :) Ezen ne múljon...

Húú de koncentrál valaki... Elfogadnám otthonra... :)

Ez lenne a körmatrac amelyből éppen most szállok ki... Azért elég nagyot tud ütni becsapódáskor szóval pár kör bőven elég is volt :)

Legyetek jók, sziasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr50638764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása