Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Shit work

2008.09.09. 18:38 :: _kanu_

Hello!

Nem is tudtam mit írtam le utoljára, vissza kellett olvasnom egy kicsit :) Pénteken játszottunk egy focimeccset, Kelet-Európa Allstars és Dél-Amerika Allstars elosztásban. Szerencsére megmutattuk a magyar illetve a szlovák virtust és nyertünk 3-1-re. Ja rúgtam 2 gólt. Ez mindent elmond a színvonalról hehe :) Holnap a srácok revansot akarnak venni, majd meglátjuk...

Péntektől vasárnapig egy kisebb rendezvény volt, egy magániskola tanulói töltöttek el egy hétvégét a táborban. Azt hinné az ember, hogy biztos elit gyerekek lehettek. Hát a szart.... Én még ilyen rossz gyerekeket nem láttam. Gatch a tavalyi eseményekből tanulva külön készült rájuk mert mindent bezártunk előlük a konyhától elkezdve az üres bungallókon keresztül mindent. Én vizimentő voltam (többek között), csomó hajót elsüllyesztettek borzalom volt. Nem győztem őket regulázni. Az egyik tanítő néni vagy mi a fene megkérdezte, hogy honnan jöttem, mert tisztára úgy nézek ki mint egy brazil. Mondtam nem brazil, hanem lovári cigány vagyok... :)

Míg én a parton ügyeltem a gyerekekre addig a többiek elkezdték bontani az egyik ház tetőterének a belső fa burkolatát. Tegnap én is csatlakoztam. Vannak szar melók képletesen meg szó szerint is. Ez a kettő kombinációja volt. Mivel ugye tetőtéri munka volt 40 fok melegben kellett végezni. A burkolat mögött a szerencsésebbek denevért a szerencsétlenebbek darázsfészket találtak. És ugye mindenhol denevér guano volt, tehát kellemes illat vett minket körbe. A nagy por ellen kaptunk Jackson maszkot, ami  hasznos volt mert nem ment be a por a szánkba( meg a levegő sem..:) Lényeg, hogy végeztünk vele.

A Middler korcsoport vezetője mint írtam meghívott minket egy vacsorára. Rosszul tudtam nem a következő vasárnap lesz hanem a legutóbbin volt. A menü steak volt, szendvicsben. Komolyan mondom, ha hazamegyek nem eszek hamburgert, hot-dogot, meg steaket (azt amúgy is ritkán eszek otthon) legalább 1 évig. Viszont volt sajttorta, az nagyon fincsi volt. Jimnek (így hívják a fickót) van 2 lánya az egyiknek van 2 kígyója. Kézbe is vehettem őket, csak mondták ne ejtsem le őket mert gyorsan bekúsznak valami védett helyre.

Ma mindenféle apró-cseprő dolgokat végeztünk, füvesítettünk (ősszel nemtom minek na mind1) meg hasonló marhaságokat. Aztán jött csak a java. Ki kellett merni a nyár alatt a mosogató lefolyókban felhalmozódott trutyit, mely egy ládában gyűlt össze. Egyszer láttam talán a discoveryn, hogy van egy tudós aki azzal szórakozott, hogy mesterségesen készített ürüléket, csak úgy poénból. Lényegében baktériumokkal lebontotta a kaját. Hát szerintem mi is pont olyan trutyit mertünk ki nagyon guszta volt. Ja ha éppen eszel közben akkor jó étvágyat :)

Mindjárt ebéd idő szakad az eső tehát nem lesz szabadtéri munka szerencsére. Majd elmosogatunk, felsöpörjük meg felmossuk az ebédlőt és mára vége :D. Ezen a napon kívül még 4 munkanapom van csak hátra. Jéjéjéjéjé :) Mostanában sokat sasolom az időjárás jelentést, ha minden igaz Ike a hurrikán nem érinti Miamit, Viszont Key West-et igen, pedig oda leakartunk menni. Tudjátok az van legözelebb Kubához, és állítólag nagyon szép hely, majd meglátjuk milyen idő lesz.

Már csak 10-en vagyunk a 300 fő befogadóképességű táborban. Most már tudunk monopolyzni igazi házakkal nem is kell tábla :)

A munkásosztály

Jujjuj :)

Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr32655888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása