Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Friends weekend

2008.09.02. 04:00 :: _kanu_

Hello!

Írtam az előző bejegyzésben, hogy 3 húzós napunk lesz a friends weekend miatt. Mint kiderült vizimentősnek lettem beosztva így nem volt fárasztó a hosszúhétvégé. Ismételten sikerült lebarnulnom, már törülközőt kellett magamra teríteni olyan égető volt a nap. A friends weekenden a táborhoz szoros szálakkal kötődő emberek jönnek a  családtagjaikkal. Elég sokan voltunk de többnyire papírtányéros étkezések voltak így mosogatósoknak sem kellett egész nap sikálniuk. Ma vagyis hétfőn délelőtt kiemeltük a stéget illetve a pallókat. Nemtudom, hogy a fenébe lehetett de valahogy mindig 3 ember, köztük én kerültünk a legnehezebb részére vagyis a végére mint cipelő emberek. Mire az összes elemet kiemeltük elég rendesen beállt a hátam. Délután kitakarítottuk a bungallókat, bár azokkal gyorsan végeztünk. Mivel nincs melo így 2 nap szabadnapot kaptunk. Holnap csak a táborban lustulunk esetleg elkérjük a motorcsónakot, viszont szerdán megyünk golfozni a konyhásokkal. Tuti a labda helyett a gyeptéglát fogom megröptetni, sebaj úgysem látnak majd többet :)

Ja megvan a diplomatémám, melynek a címe: "Polimer interferenciacsavar fejlesztése és tesztelése". Ez most gondolom sokakat  felcsigázott. Dióhéjban orvosi használatú rögzítő csavarokról van szó.  Beszéltem a konzulensemmel  messengeren :), mindent letisztáztunk, kiválasztottuk az államvizsga tárgyakat szóval minden remek. Basszus el sem hiszem, hogy diplomám lesz, és egyáltalán nem érzem azt, hogy nagy lexikális tudásom lenne, illetve  sokszor úgyérzem semmit nem tudok. Beszéltem pár végzett gépésszel, szerencsére ők is hasonló cipőben jártak, lehet ez természetes nemtom. Vagy csak hülye gépész ismerőseim vannak  hehe :)

Már csak 10 munkanapom van ha leszámítom a szabadnapokat :) Már az utazáson jár az eszem. Sajnos ezek a hülye hurrikánok mint most a Gusztáv szívesen köröznek a Mexikó-öbölben az év ezen szakaszában, remélem mikor elindulunk addigra eltakarodnak. Most már értem miért tudtunk olcsón szállást szerezni. :) Nem baj kipróbáljuk a katasztrófa turizmust is...

Ma kitakarítottuk a nővér szállót, illetve a rendelőt ahol megtudtam mérni mennyit is híztam illetve fogytam mert fogalmam sem volt. 1,5 kilót híztam, pedig minden 2. nap futok. Ja már 13km-nél járok, lassan megvan a maraton harmada :P... Majd akarok futni Miamiban a tengerparton is meg majd a Central Parkban mert nem lesz messze a szállásunktól. Mindig láttam a filmekben, ahogy futnak a kozmopliták a Central Parkban, majd én is kipróbálom :)

Még nem írtam de a gyerekek 3 korcsoportra voltak osztva. Junior, Middler, és Senior a korcsoportok elnevezése. Értelemszerűen a juniorok a legfiatalabbak, és a seniorok a legidősebbek. Ebben a szellemben van a tábor felosztva 3 részre. Ezt csak azért írom, mert a Middler korcsoport gyerekfelügyelőinek a főnöke minden évben meghívja a kitchen staffot illetve a support staffot (azaz minket) egy vasárnapi vacsorára. Ez idén sem lesz másképp és mivel ez az utolsó héten lesz esedékes és a repcsink hétfőn reggel indul így lehet majd onnan megyünk egyenesen a reptérre bár ez még nem tuti.

Szerdán Attila, Gabi és 1 venezuelai pár (akik csak pár napra jöttek melózni) is elhagyják a tábort. Ez azt jelenti, hogy 12-en maradunk a hátralevő 1,5 hétre. Nemtom milyen rendezvények lesznek még pontosan de majd beszámolok. Addig is ágyőőő!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr3644226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása