Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Portlandi görbe este

2008.07.09. 20:23 :: _kanu_

Mivel ma szabadnapunk van tegnap 8-ad magammal elmentünk Portlandba, hogy kicsit kieresszük a gőzt. Nem fűztem hozzá nagy reményeket kedd lévén, gondoltam majd beülünk valahova kicsit sörözni meg ilyenek. Portland központjában járva mepillantottunk egy kis bárt ahonnan jó kis táncolható R'n'B-szólt. A pulton egy táncos csaj rázta magát, nem gyengén. Bejött a marketingfogás mert ott ragadtunk. Kiderült, hogy 1 dolcsi a vodkasprite, szóval el tudjátok képzelni :D  Elég vicces volt ahogy a kigyúrt kopasz értelmiségi tekintetű pultos kézbe vette az útleveleket, és kereste a születési dátumot. Azért 10 perc alatt megtalálta. Volt egy kisebb tánctér, ami üres volt, de minket ez cseppet sem zavart hiszen bulizni jöttünk :) Aztán lassacskán beszivárogtak az emberek és a végére elég sokan mulattak. Megmutattuk az anyakontinensről, hogy kell ezt csinálni :D . Basszus itt szinte mindenkinek van tetkója. Azzal lehet kitűnni ha valakinek nincs nem pedig fordítva. A bejáratnál ült 2 lány, összemosolyogtunk majd oda mentem kicsit ismerkedni. Kiderült, hogy leszbikusok. Mondtam én is az vagyok, a lányokat szeretem. :D Na mind1 azért jó fejek voltak. Volt egy feka gyerek az úgy mozgott mint ha egy videoklipből rántották volna ki. Ja megkértem a dj-t játsza le az aktuális kedvencemet a blogom főcímdalát hehe, az american boyt. Rendes volt egyből berakta. Kb 50 perce van Portland tőlünk, és az út olyan dimbes dombos mintha bakonyban kocsikázna az ember. Ez különösen hazafelé volt élvezetes. Lóri nem is bírta.... :D Én sem vagyok ma 100%os, mentem volna focizni egy másik tábor ellen, de inkább lemondtam. Úgy is 40 fok van...

Szóval ma pihengetünk meg ilyenek. Hú ma pizza volt az ebéd igen fincsi volt. El tudnék élni pizzán életem végéig.. :D Nemsokára lemegyünk a stégre napozni, meg locsi-pocsizunk egy kicsit. Néha olyan jó a semmitevés :D

Lóri tegnap megvette az ipodját, nagyon boldog. Azzal alszik szinte...:)

Ja képeket nem csináltam. Mivel már elég jól ismerem magam, nem vittem fényképezőt. De utólag talán jobb is, hogy nem készültek fotok hehe.

SZIASZTOK!!!!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr20561120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antalics gyöngyi 2008.07.09. 22:08:06

Helló Piiiitőr!
Látom jól érzed magad!!!!!!!!!!!:))
Jókat nevetek a leveleiden,örülök,h jól vagy és nem kell halálra dolgoznod magad...
Itthon minden rendben,nagyon befűtöttek itt is...Vigyázz Magadra!!!Sok puszit küldünk Neked!!!:)

_kanu_ 2008.07.10. 04:58:10

Szia Tesó!! :D

Ja, jól érzem magam, meg csak a jó dolgokat írom meg, amúgy egy önkéntes rabszolga vagyok hehe. Örülök, hogy olvasod, és hogy tetszik. Te is vigyázz magadra!

puszi szia!
süti beállítások módosítása