Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

"Ha már homár legyen kövér, aki ma keszeget eszeget... ":D

2008.08.11. 03:45 :: _kanu_

Sziasztok!

Mióta nem írtam nem sok víz folyt le a Dunán ennek ellenére a táborban nagy változások történtek. Egyrészt megjöttek ma az új gyerekek, kicsit megvoltak illetődve de szerintem jó fejek lesznek. Nagyon sokan hazamentek a személyzetből, az ebédlő félig üres (pesszimisták szerint félig tele, de itt ugye megfordul a reláció :) Erre a hétre kivételesen új szakácsunk lesz Rufus személyében. Ez egyrészt örömteli mert már kicsit untam az előző szakács kajáit, gyakran ismételgette őket, másrészt rossz is mert a konyhás srácok mesélték minden edényt, tepsit felhasznál a sütés és főzéshez. Nagy mosogatni való hegyekre számíthatunk. Mind1 ezt a pár napot már fél lábon is kibírom.

Múltkor írtam, hogy volt egy kis "záró" party, és hogy lapos volt. Tévedtem nem az volt a záró party hanem a tegnapi kis mulatság. Szombat este már csak a személyzet valamint a gyerekfelügyelők maradtak, szóval mindenki elengedhette magát. Vacsira steak és homár került felszolgálásra..., kemény :D. Még nem ettem eddig homárt, nem egy első randis kaja az biztos :D Mikor szétroppantottam az ollóit a benne rejlő két falatkáért akkor egy jó adag lét is sikerült szétfröcskölnöm a szomszédos emberek szemébe, nagyon szerettek :D... Nemtudom mihez hasonlítani az ízét de nekem nagyon ízlett...  A vacsi után Bill mondott egy hosszab beszédet majd vetítések következtek a 2008-as szezonról. Leadták a mókusos és a konyhás videót is, nagyot nevettek az emberek. :) Utána meg következett az erezd el a hajamat... :D Lórival még gyorsan végig izgultuk Cseh Laci futamát, innen is riszpekt... sajna nem sikerült megverni a laboratóriumi tenyészállatot, de ez az ezüst felér egy arannyal... Késő este megjött a 2 magyar akikről nemrég írtam. Kilettek rúgva az előző táborból mindenféle álindokkal, hát komolyan mondom amiket meséltek azok alapján a mi helyünk egy kánaán... Erről jut eszembe mesélték, hogy a táborunk egy családi magazin cikke szerint benne van a legjobb 10 tábor között az USA-ban. Bár nemtom milyen szempontok alapján (biztos a wck tisztasága szerint hehe:), de az lényegtelen is mert több ezet tábor van szóval nagyon nagy szerencsém volt, hogy ide kerültem. Talán azért ilyen jó itt a közeg mivel ez egy nonprofit szervezet, olyan mint egy kommuna...

A partyra visszatérve, végre ihattam rendes piát ugyanis a magyarok hoztak egy 2 literes Jagert. Elfogyot... :D Ez Oscart, és Nicket az uruguayi srácokat viselte meg a legjobban, majd mutatok fotokat :D

Másnap nem volt reggeli szal akkor keltünk mikor akartunk, csak annyi dolgunk volt, hogy kitakarítsuk a budikat, a konyhát és az ebédlőt. Szerencsére pikk pakk végeztünk és kitudtuk használni a jóidőt mert az utóbbi 3 hétben szinte egyfolytában esett. Végre megint süt a nap :D:D

Tegnap Lórvial lefoglaltuk a new-yorki és a bostoni szállást is egyaránt. Nagy szerencsénk van mert Miamiban, New Yorkban és Bostonban is 2 személyes szobát sikerült találni elég olcsón nem mellesleg mind3 szállás a központban van. Végeztünk költségvetést, hogy mennyibe is fog ez fájni nekünk. Kicsit több mint 1 hónapi munka fedezi a repjegyeket, buszozást, kaját és szállást... Azért az nem rossz :D Szerintem ennél olcsóbban nem lehet kihozni, ráadásul nem kell többszemélyes hostel szobákban idegenekkel osztozni, ami lehet jó móka lenne de azért nagy rizikó. Majd a kaján akarunk spórololni, szóval úgy kell inni, hogy ne akarjunk másnap enni hehe... :D

8 hete vagyok a táborban és 7 hét múlva landolok Ferihegyen. Mondjuk az uccsó két hét már csak szórakozás lesz. Azért jó lesz hazamenni pár hétig biztos jobban fogom értékelni az otthoni dolgokat, bár még ne hűtsétek a pezsgőt még soká találkozunk...

A tegnap este képekben:

Allison mutatja hogy kellet volna fröcskölés mentesen szétnyitni :D

Íme a múltkor említett papírzacskós játék a gyakorlatban.

Katjának még kívánni valót hagy maga után az angolja azért a szánkat egy szakállas viccel mosolyra hangolja. Bocs...

Íme a sokat emlegetett szamár Gatch, mellette Nick. Partytime :D

Nem tudom minek örültem ennyire...

Sok mindent akartam írni de lehet pár dolgot elfelejtettem majd legközelebb...

sziasztok, peace :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr17610099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása