Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Az első éles nap

2008.06.22. 19:57 :: _kanu_

Sziasztok!

Mindenkinek megvan a fejében a saját személyes könyve, melynek néhány fekete lapját nem szívesen oszt meg másokkal. Ma takarítottam ki a wct először. Erről többet nem ís írnék. Nem akarok panaszkodni, csak azért írom, hogy azért nem csak lazulás folyik. Nem baj, ma olvastam, hogy "minden vereségre két győzelem jut". Megjöttek a gyerekek, szal a mosogatás is kicsit húzósabb. De egyáltalán nem bántam meg, hogy itt vagyok, ilyenkor azt mondom, hogy azért vagyok itt mert ÉN így döntöttem, és ettől már jobb is a kedvem.

Délután nagyon nagy vihar lett, az ebéd illetve a mosogatás után kiültünk a teraszra kávézni. Egy villám nem messze tőlünk csapott le. Vakított a villám fénye és a füleim is csak úgy zsongtak, mert olyan közel volt. Még jó hogy nem hordok oláh gino nyakláncot. Na mondom mi rosszat tettem. Aztán betalált minket a sorozatgyilkos fejű főnök Doug, hogy vigyük el a szemetet. Persze szakadt az eső. Elég álszent, hogy mindent szelektíven gyűjtenek, és nagyon komolyan is veszik, de benzinzabáló dögökkel járnak, illetve azzal viszem a szemetet.Ja és panaszkodnak, hogy milyen drága lett a benzin gallonja. (1 gallon majdnem négy liter) Itt egy liter benzin kb 150 ft, és sír a szájuk. Na mind1. Útban a szeméttelep felé a Lórival azon nevettünk, hogy itt vagyunk az Usában, visszük a böszme pick-uppal a szemetet, közben rajtunk van egy szemeteszsák esőkabát gyanánt. Persze a pick-uppal úgy indultam el, hogy tövig nyomtam a gázt, mondom megnézem mit tud a picike hehe. Este meg is kérdezte Doug, hogy ki vezette a kocsit,  mert látta, hogy kipörög a kerék.  Mondtam neki, hogy én, csak még meg kell szoknom az automata váltót, mert nálunk manuális van:D elhitte...

Amugy ez a tábor ahol a Lórival vagyunk állítólag a 2. legrégebbi az országban, több mint 100 éves, viszont csak fiúgyerekek vannak, ami nem lenne gond, csak nagyon kevés lány dolgozó, azaz staff van. Az összes gyerek gazdag szülők kis csemetéi, akik nem kevés pénzt áldozva küldték el a gyerekeiket ide. Később majd jönnek hátrányos helyzetű gyerekek is az államból, gondolom nagyon olcsón vagy ingyen.

Múltkor voltam futni egyet, és találkoztam az egyik lány staffal, Katjával, aki Oroszországból jött. Mondta, hogy szívesen eljönne velem legközelebb, mert unatkozik. Egy ilyen ajánlatot nem szabad visszatuasítani, szóval majd holnap joggingolunk :)

Vannak gyerekfelügyelőket betanító idősebb staffok. Az egyik amugy civilben angol tanár és nagyon intelligens, marha jó fej. Vacsoránál beszélgettem vele, és én még ilyen külfödi embert aki ennyire képben van Magyarországról nem láttam. (főleg nem amerikában mert ezek többsége burokban él és köze sincs ahhoz, hogy mi törénik az országon kívül) Tök sok érdekes dolgot mesélt az Usáról, az emberekről. Legalább kicsit fejlesztem az angolom. Mindig azt csinálom ha valamit mondanak és nem értem (bár szerencsére egyre ritkábban), hogy nagyon csodálkozva válaszolok hogy "really? its so good".  Ez mindenre jó :)

Hát most ennyire futotta, majd írok ha lesz valami érdekes, illetve ha lesz időm. Hallom, hogy most otthon 36 fok van. Szar ügy... Bár a Balcsin a strandon szivesen heverésznék.

Na ennyi volt a móka mára, zárul Peti móka tára... Sziasztok!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr42534032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása