Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

1 hónap

2008.08.27. 06:30 :: _kanu_

Hello-Bello!

Nem tudom mihez kezdjek magammal, szóval írok egy bejegyzést mert még nem vagyok álmos. A esküvő utáni 3 nap mégsem volt olyan könnyű mint amire számítottunk mivel mindent kikellett takarítani: a bungallókat,a templomot, a "színházat", budikat stb. Szemetet kellett szedni, bár az megérte mert találtunk pár üveg Johnny Walkert, Vodkát, sört be is spájzoltunk :) Tegnap volt Filip névnapja, hát túl jól sikerült többet nem is mesélek róla csak annyit, hogy bementünk Naplesbe az egyik bárba többed magammal. Biztos sokan tudják közületek de nem biztos, hogy mindenki, hogy az USA-ban nem tartanak névnapot az emberek. Ma reggel nem mentem be dolgozni mert elaludtam (a szart aludtam el, nem voltam képes felkelni :) csak 2 óra késéssel, szerencsére Gatch magas empátia szinttel rendelkezik így nem kaptam dorgálást. Az a "baj", vagyis nem baj, hogy ritkábban iszom és most nagyon beütött. Kicsit elszoktam tőle...

Amúgy szorgalmasan csinálom a felkészülést a maratonra. Ez azt jelenti, hogy egyik nap futok majd másnap kondizom. Vettem fehérjét is, hogy ne fogyjak le nagyon. Heti 1 pihenőnapot tartok. A futást mindig próbálom kicsit növelni, tegnap már 10km-ig jutottam. Remélem nem hiába edzek, meg nem fogy el a lendület és majd megtudom(tudjuk) csinálni a maratont.

Most nézem a naptárt, pont 1 hónap múlva érkezem haza. Basszus ez a nyár olyan gyorsan elment... Kicsit kezd hűvösödni az idő, most már esténként is elkell a pulcsi.

A táborban két napos rendezvény zajlik. Valamilyen helyi egyetemi koli szintfelelősök vagy kik vannak itt. Elég lapos egy banda, legalábbis elég halvérűek. Megint szembesülni kellett azzal a ténnyel, hogy a magyar lányok a legszebbek. Szóval az amcsik megcseszhetik a jólétet :)

A diplomatéma határideje augusztus 29. Van 2 napom... Már folyamatban van, ha meglesz a konkrét cím majd megírom. Lényeg, hogy az egyetemen 2 modult hallgattam a szakosodás alatt. A fő modulom polimertechnika, a mellékmodulom orvostechnika. Valószínűleg valamilyen műanyag orvostechnikai eszközt kell megterveznem valamint fröccsöntő szerszámot tervezni hozzá, de a részletek tisztázása még folyamatban van. Ez azért lenne jó mert így mindkettő szakirányt érintené a dolog.

Még nem írtam, de Gábor helyére berakták Hamírt, így lakótársak lettünk. Szerencsére jól kijövünk, bár néha lefáraszt mert annyit beszél (sokszor csak érdektelen dolgokat), hogy már lekell állítani. És ugye mivel latin ember 100 decibel alatt nem képes beszélni. Mindegy úgyis olyan felkapott trendi dolog lett ez a tolerancia... Hát tolerálok... Ne értsétek félre jól érzem magam, meg nem vagyok antiszociális sem csak néha szükségem van egyedüllétre. Erre mondjuk tökéletesen megfelel a futás.

Katja is elhagyta a tábort szegény eléggé elérzékenyült mikor beszállt a kocsiba. Biztos furcsa lesz majd nekem is elmenni, mert azért 3 hónap az több mint egy ideiglenes szállás valahol a világ végén. Ez már az életem része lesz és biztos nyomokat hagy bennem még ha nem is tudom majd azokat konkretizálni. Telefonált New Yorkból, és mondta, hogy nem tetszik neki Brooklyn... Meg, hogy Manhattan sokkal jobb... Most mit várt meleg hógolyót?:)

Nem most történt de eddig még nem írtam, hogy mint köztudott megnyertük a vizipoló döntőt :) Menőztem is vele mindenkinek a táborban hehe.:D  Bár többnyire csak internetes hírportálokból értesülök az otthoni hírekről de nekem úgy tűnik mintha a sportolókat vennék elő a "szegényes" magyar olimpiai teljesítményért az érmek terén nem pedig azt nézik, hogy a francia lövő szövetség több pénzből gazdálkodik, mint amit az egész magyar sport kap az államtól... Nem látják a fától az erdőt...

Na megyek aludni mert elálmosodtam, élvezzétek ki a nyarat, már amennyi még visszavan :P Good night!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr96634977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása