Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Torta

2008.06.25. 05:32 :: _kanu_

A madarak helyesen csiripeltek. :D Kaptam egy tortát rajta gyertyával melyet az uruguayi srácok készítettek. A vacsora után Bill az igazgató bejelentette, hogy ma van a szülinapom és 150 ember énekelte a happy birthdayt. Háttal nem kezdünk mondatot, de hát hiába sejtettem azért nagyon jól esett. A torta nagyon finom és édes volt akár a két hölgy cuppanósa, amit majd láttok a képeken hehe. Vacsora és a mosogatás után este átjött Katja is hozott egy kis meglepi csokit, nagyon jó fej volt. Délután kipróbáltam a "konditermet", nem valami nagyon jól felszerelt de azért megteszi. Ja és megpróbálkoztam az ugynevezett lacrosse nevű játékkal is, ami olyasmi mint a gyeplabda, csak itt nem hokiütő féleség van, hanem egy bot aminek a végén egy kis háló található. Érdekes játék, itt elég népszerű (akár a baseball, de nekem az a mai napig homály, hogy miért jó), a végén már volt egy kis sikerélményem is, de ez nem az én sportom. Ma eléggé elfáradtam, a derekam nem annyira szereti ezt a hajolgatást a mosogató felett, de ez van nuku rinya. Sokat meséltem a táborról, egy-két képet mutatok ízelítőül, majd időnként töltök fel újakat. (csak, hogy ne felejtsétek el a pofimat :D

Amúgy még nem említettem, de ez a tábor olyan mint egy katonai központ. Reggel zászló felvonás van, este pedig leengedik. Ez még nem lenne zavaró, de reggel trombita szóval ébresztenek, még napközben is nyomatják. Biztos van valami üzenete azon kívül hogy rohadtul irritál (főleg reggel), de ezt még nem fejtettem meg. Lehet, hogy nekünk szól, de még nem szóltak érte.. :D

Na de beszéljenek inkább a képek helyettem:

A tábornak egy apró részlete a stégről (jobboldalt van a konyha étkező, a fő életterem :D

 

 

Ez Pamela, az otthonunk. Nagyon kis takaros házikó

Lórival, páran biztos bolondnak néztek a közlekedő kocsikból :D

A megérdemelt cuppanós, ajándék elkenhetetlen rúzsnyommal Kellytől, és Allisontól

Ünnepi torta, fincsi volt ;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr82538193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása