Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Bezár a bizarr bazár

2008.08.07. 07:42 :: _kanu_

Sziasztok!

Ma szerda azaz szabadnap volt melyet egy kis vásárlással ütöttünk el. Végre kialudhattam magam, igen jó volt :D. Milyen furcsa, hogy fél 10-kor már nem bírtam a fetrengést és magamtól felkeltem, pedig az egyetem alatt ilyenkor még többnyire aludtam hehe... :) Szóval szépen megreggeliztem, kicsit hesszeltem aztán ebéd után egyből indultunk az utunkra. Most nemtudtuk elkérni a Kiát mert valakik megelőztek minket, így egy 15 személyes bazi nagy Forddal mentünk. Otthon nem is vezethetnék ilyet sima "B" kategóriás jogsival de az USA-ban ez szabályos. Szóval 4-en mentünk magyarok, valamint Oscar és Flaco is betársult mert nekik is ma volt szabadnapjuk. Oscar egy kis edénnyel ült be a kocsiba amely megvolt töltve számomra ismeretlen zöld levél reszelékekkel vagy mi a fenével, valamint egy termosz forró vizet szorongatott magánál. Mondtam is megint kezdik... :D, de mesélték, hogy ez egy nemzeti ital náluk. A kis edényt felöntötték forró vízzel melyben mint kiderült dél amerikai tea levelek voltak és egy pipához hasonló szűrővel eláttot "szívószállal" kellett kiszívni a forró teát. Borzasztó erős koffeindús ital, de nekem nagyon ízlett. Amúgy "máté" -nak hívják. Úgy kell ejteni mint ahogy híres neves Matula bácsi szokta "...ő nem mátéé..." :D.

Az utunk a szomszédos New Hampshire államban lévő Conwaybe vezetett, ahol az M1-es autópálya melletti premier outlet centerhez hasonló elrendezésben vannak a boltok, csak ugye más, főként amerikai márkákkal (melyeket egytől egyig szegény ázsiai országokan gyártanak). Erről az jut eszembe, hogy múltkor néztünk egy dokumentumfilmet Michael Moore-tól. Ha nem ugrik be, ő rendezte a Fahrenheit 9/11-et. És éppen riportot készített a Nike vezérigazgatójával. Megkérdezte tőle, hogy hogyan lehet az, hogy USA mindig nagy mellszélességgel kiáll az embereket elnyomó országok ellen, ennek ellenére minden terméket ott élő emberekkel gyártanak éhbérért, ezáltal ők is cinkosokká válnak. Persze ezt továbbgondolva mi vásárlók is az elnyomó rezsimet támogatjuk...A fickó csak kényszeredetten mosolygott nem tudott értelmes választ adni.... Amúgy sejtelmem sincs miért, de ebben a városban ahol vásároltunk nem kell adót fizetni a termékek után, szóval az olcsó cuccok még  olcsóbbak voltak. Sikerült pár dolgot valamint ajándékot is vennem, szóval teljes siker koronázta az utat. Vettem amerikaifocilabdát is :D

Késő este értünk csak haza, így lemaradtunk a grill partyról, de senki nem bánkódott miatta. Szépen lementünk, kinyitottuk a konyhát és megvacsiztunk. Azért nagyon élvezem ezt a szabadságot a táborban. Erről jut eszembe több államnak van mottója. A mi államunknak pedig az hogy "live free or die", ami annyit tesz, hogy élj szabadon vagy halj meg. Ez a kis mondat rajta van minden ebből az államból lévő kocsi rendszámán, szerintem elég vicces.

Múltkor írtam, hogy majd Lórival megtervezzük a meló utáni utunkat. Költségvetést végeztünk, valamint felsorakoztattuk az érveket a városok mellett pro és kontra. Ennek eredményeképpen az eredeti tervet elég rendesen átmódosítottuk. 99,9%, hogy a szomszédos Portlandből lereplünk Miamiba!!! JÉJÉ, ez éltet :D. Mivel szezon után megyünk elég olcsón tudunk szállast szerezni. Ott eltöltünk 5 napot majd visszarepülünk New Yorkba. Ott szintén eltöltünk 5 napot, majd busszal átmegyünk Bostonba, ahol 2 napot leszünk és a 3. nap pedig repülünk haza. Lényegében Philadelphiát, és Washnigtont feláldoztuk a kultúra oltárán egy kis partyzásra Miamiban de szerintem ez jó csere volt :))

Annak ellenére, hogy ma szabadnap volt nem vagyok valami kipihent, mert egész nap csak járkáltunk, meg ugye én is vezettem szóval megyek is aludni...

Még 2 tegnap készült fotó:

Íme a sokat megélt Ford F-150-es, mellyel a szemetet (is.. :) szállítjuk. Most már tudom miért mennek sokkal gyorsabban tönkre a céges kocsik hehe... :))

2008 viva comet díj wc takarítás kategóriájának győztese :P.  Amúgy ez a súrolópor mellyel a mosdókat tisztítjuk.

Most már tényleg megyek szóval jóccakát, bár nektek most inkább jó reggelt! ;)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr74604548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása