Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Kocsmatúra

2008.06.26. 16:49 :: _kanu_

Tegnap írtam, hogy megyünk moziba. Változott a program, bementünk Naplesbe, ez a legközelebbi "központ". A környék ahol vagyunk, Naplest is beleértve, inkább csak ilyenkor telik meg élettel, és akárcsak mint a Balatonon télen teljesen kihal. Szóval elmentünk Naplesbe egy pubba a kitchen staffokkal közösen. Nem voltak olyan sokan mert hétköznap volt, de mondták a srácok, hogy hétvégén zsúfolásig telnek a helyek. Azért jól éreztünk magunkat. Mondtam is a pultosnak ma végig kóstolom az összes sörüket :D, ugyanis ahol voltunk, helyben főzték a sört, és legalább volt 8 féle csapolt sörük. Belépéskor egy szekrény nagyságú ember lecsekkolta, hogy hány évesek vagyunk és kaptunk egy jelet a kezünkre amivel a pultnál ihattunk. Itt 21 éves kortól lehet alkoholt fogyasztani. Annyira jól éreztük magunkat, hogy úgy rugdostak ki minket, hogy záróra :D Tény, hogy a Beer connecting people megint működött. Megérte elmenni, mert a közös élmények miatt jobb haverságba kerültünk. Ja és elkezdték énekelni a happy birthdayt a srácok, (szerintem még a táborban is visszhangzott), sikerült egyből felhívnunk magunkra a figyelmet hehe Találkoztunk a tábori főfőfőfőnökkel is, Billel. Elég vicces volt, mert ugye a jelentkezési lapon azt írtam anno, hogy no alkohol, no smoke :D. Mondjuk nagyon riktán gyújtok rá, bár most elszívtam párat. De tök jó fej volt, ő is csak álszentkedik a táborban amúgy laza.

A reggeli ébredés nem ment könnyen, de azért nem volt annyira para. Ilyen gyorsan még nem végeztünk a reggeli feladatokkal. Úgy látszik a tegnap estét rendszeresíteni kellene hehe...

Holnap Day Off-unk van (szabadnap), mindenképp elakarunk menni valahova. Vagy elmegyünk Portlandbe (ott még csak a buszpályaudvart ismerem, de annak minden négyzetcentiméterét :P, vagy elmegyünk az óceánhoz kicsit strandolni, majd meglátjuk.

Lóri fényképezőgépe meghalt, de szerencsére én is hoztam. Majd csinálok képeket és közhírré teszem a blogon. Lefotózom a mosogatni valót, csak, hogy érezzétek min megyünk át :D. Megörökítem Godzillát is, a mosogatók kedvencét. Akkora tepsi, hogy szerintem bármilyen étel elkészítése azonnal a Guiness rekordok könyvébe való kerülés esélyével kecsegetne... ( hu ezt aztán megaszontam) Ja csak, hogy érzékeltessem a méretarányokat, akkora itt a habverő, hogy sztem 4-er beleférne a fejem. Megalomán ország.

Még annyit, hogy annyire jól élnek itt az emberek (Ez különösen igaz erre az államra), hogy szinte nincs bűnözés, legalább is ezen a környéken. Ez abban is megmutatkozik, hogy a bungallókat egyszerűen nem is lehet bezárni. Az jár ki-be a házba aki csak akar. Most anyu biztos mondaná, hogy fiam azért jól dugd el a pénztárcád meg a papírokat, de itt tényleg így mennek a dolgok.  Egész nap tárva-nyitva. Most nehogy ide repüljetek kirabolni, azt majd én akarom jövőre hehe. Aki jól ismer, főleg aki lakott velem, az tudja hogy ez nekem napi plusz fél óra szabadidő, mert nem kell a kulcsot keresnem folyamatosan :D

Még van közel két óram ebédig, kihasználom gyorsan...

OREVOÁÁÁÁ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr72540811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása