Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

B nap

2008.06.24. 20:55 :: _kanu_

Ma elég lightos napom volt, bár még nincs vége. Most végeztünk az ebéd utáni  mosogatással. Páran kérdezték, hogy mennyi az időeltolódás, válasz -6 óra. Érdekes mert érkezésem utáni nap már dolgoztam, és nem volt furcsa. Végre hasznát vehettem a rendszertelen koli életnek hehe. Úgy volt hogy ma kibéreljük a kocsit, csak a benzint kell bele fizetni, de még nem jött meg a táborba a biztosítós papír, szóval ez még várat magára. De fogom én még amerikai útjait szaggatni :D Érdekes mert itt nincs jobb kéz szabály, az megy át a kereszteződésen először aki előbb odaér. Ez nekem való :D. Ja és ha piros a lámpa, attól még lehet jobbra fordulni, persze ha nem jön senki. Mennyivel rugalmasabbak itt ezek a dolgok. Bár hozzáteszem, hogy mindenki tög nyugisan vezet, betartja a sebességhatárokat. Szerencsére megjött a jóidő is végre lehet szabadban tevékenykedni. Páran megtudták, hogy ma van a szülinapon és csiripelték a madarak, hogy este majd lehet kapok tortát :D Utána meg elmosogathatom a tányérokat meg az edényeket amiben készült, de jó hehe :D

Ja hosszú könyörgés után összerakták a kondigépeket, és kaptam hozzá kulcsot is. Ennek külön örülök, kigyúrom magam mint állat. :P

Még egy kis szösszenet, bár ezt sokan hallották, hogy elég népszerű a chips errefelé. De nem úgy ahogy ti azt elképzeltétek szerintem. Ezek mindenhez eszik, reggel délben este. Alapélelmiszer, de komolyan, beszarás. Viszont van salátabár, rengeteg zöldséggel, halsalátával, öntetekkel. Sztem egy Vega ennél jobb helyet nem is találhatna magának. Én is rengeteg zöldséget eszem, lehet ezt a szokást majd folytatom otthon is mert tökre megszerettem. Azért vega nem leszek, tudjátok "hús hús húst egyél húst a zöldségektől leszel olyan mélabús... " ahogy mondja a nóta. Na megyek és kihasználom a jóidőt valami kis szabadtéri dologgal...

Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr11537760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása