Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Zéró tolerancia

2008.09.05. 05:48 :: _kanu_

Sziasztok!

Mint a címből is kiderül ma elszakadt a cérna. Nyugodt embernek tartom magam (remélem ti is :), de néha nálam is betelik a pohár. Történt ugyanis, hogy Jamir a kolumbiai gyerek aki amúgy jó fej lenne, megint cseszett lejönni időben dolgozni. És ez nem az első, nem a második de nem is a harmadik eset volt. És nem csak gyakran elkésik, hanem napközben is eltűnik, meg úgy dolgozik(annak nem nevezném amit csinál), hogy megalszik a szájában a tej. Rohadtul elegem lett abból, hogy más munkáját kell csinálnunk. Nem mondtam, de pár napja nem lakik velünk mert elég szűkösen voltunk és átköltözött a szomszádos házba. (azóta már vissza kellett jönnie, de ez most lényegtelen). Szóval 30 perccel a munkaidő kezdete után mondom felmegyek szólni, hogy legyen olyan kedves és tolja le a pofáját dolgozni. Beléptem a nappaliba és látom, netezik. Nekiállt mellébeszélni, meg kifogásokkal magyarázkodni. Annyira keményen leosztottam ellentmondást nem tűrően, hogy még én is meglepődtem magamon. Azóta nem is beszél hozzám, de cseppet sincs lelkiismeretfurdalásom, mert nekem van igazam. Eddig nem volt gond mert csapatként dolgoztunk és beosztottuk mindig ki mit csinál. Jamir gyerekfelügyelő volt, de mióta nincsenek gyerekek ő is a support staff része tehát nincs megkülönbözTETVE. Ha sok a meló és reggeltől estig teszi a dolgát mindenki egy rohadt szót nem szólok soha, de nem vagyok hajlandó senki helyett sem dolgozni. Na erről ennyit. Talán ezért tart ott Dél-Amerika ahol tart, mert olyan lusta népek lakják, hogy én még ilyet nem láttam.
 
MÁS: Pár nappal ezelőtt elég későn feküdtem le, a többiek már aludtak. Mikor már majdnem elaludtam zörgést hallottam, először azt hittem valaki forgolódik az ágyában. A fejem pont az ablaknál van és félkómásan kitekintve láttam, hogy elsuhan valami... Kiderült mosómedve volt és legalább láttam még 8-at. Másnap mondták is, hogy széttúrták a szemetet a táborban. Múltkor meg kolibrit láttam... Kész szafari ez a tábor....


Még 10 nap aztán ágyő :D... Már nagyon várom, hogy végre megkezdjük az utazást!

Pápá

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr8649192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó P. Nándor 2008.09.08. 23:19:43

Hello Péter,

anyu most külde át az oldalt, nagyon irigy vagyok! Látom nagyon élvezted odaát az életet! :)

no, légy jó, és viszlát idehaza.
ndr

_kanu_ 2008.09.09. 20:48:14

Szia Nándi,

lassan lassan az egész család megismeri a blogomat :) Örülök, hogy már te is beleolvastál, remélem veled is minden rendben, minden jót!
süti beállítások módosítása