Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

még 5 hét

2008.08.03. 04:07 :: _kanu_

Hi!

Lassan kezdem megunni a tábort. Nem arról van szó, hogy honvágyam hanem inkább mehetnékem van. Meg ugyanazokkal az emberekkel dolgozom és egyben élek is együtt, azért ez az összezártság eléggé zsibbasztó. Még akkor is sok ez az együttlét ha olyan emberekkel lennék összeláncolva akikkel nagyon jól megértjük egymást, nemhogy úgymond olyanokkal akiket itt ismertem meg és az életfelfogásunk köszönő viszonyban sincs egymással. Ne értsétek félre nem vagyunk összeveszve, de nekem ez már sok. Jó lenne egy kis magánszféra is. Na nem akarok panaszkodni meg nagyon jól tudtam mire vállakozok. Számítottam is erre, de ez úgyis csak egy kisebb holtpont majd  nemsokára elmúlik. Meg lehet ez a monotom mosogatás, és a fos idő  is közre játszik ebben. Most is éppen szakad, be is folyik a bungallónkba a víz egy helyen ugyanis itt nincs födém. Tettünk alá egy kancsót, ezzel a probléma megoldva hehe :D Akkora itt a vihar, hogy a mennydörgés alatt megremeg a faház, testközelből érezzük a természet erejét. Nem baj hangulat ember vagyok, holnapra már jókedvem lesz. Lóri mondta frappánsan, hogy még 5 hét van hátra a meló periódusból és az pont annyi mint egy vizsgaidőszak... És az milyen gyorsan elszokott telni..:D. Ahogy Kiss Ádám csoportársai mondták a vizsgaidőszak végén:

-Hurrá, vége a vizsgaidőszaknak!!!...

Erre ő:  - Hurrá elfogytak a vizsgaidőpontok... hehe:D

És a kiruccanásom megkoronázásaképpen az 5 hét letelte után végre a batyunkat a hátunkra vetve 2 hét alatt meghódítjuk a keleti partot. Már borzasztóan várom.

Mint anno mondtam vettünk egy hajnyíró gépet. Mivel a hajam elöl már a szemembe lógott és mosogatásnál elég idegesítő ezért végre rászántam magam illetve megkértem Lórit nyírjon meg kicsit. Aki ismeri a Lórit az tudja, hogy ez bátrabb volt mint a tandem ugrás hehe... :D Szerencsére nem remegett meg a keze és várakozáson felül teljesített, egész jól levágta a hajamat. Viszonzásul én is levágtam az övét, szerencsére tetszett neki. Komolyan mondom egész jó móka a hajnyírás, bár nálunk ez a szakma szinte családi hagyomány, ugye tesók? :D

Ma este táncmulatság volt a nagyteremben. Hoztak táncpartnereket a szomszédos lánytáborból a kissrácoknak. Eméletileg lett volna rendes társastánc is, de elmaradt. Pedig megcsillanthattam volna  fantasztikus tánctudásomat amit a nemrég elvégzett tánctanfolyamon szereztem... :P  Igaz Ildi haha? :D

Ma este Lórival megtervezzük a 2 hetes körutazásunkat amit majd meló után viszünk véghez. Ma csak azt találjuk ki, hogy melyik városban hány napot fogunk eltölteni. 4 város szerepel a terveink között: Philadephia, Washington, New York, Boston. Lehet pont ebben a sorrendben, mivel a repcsink Bostonbol indul. Biztos nagy élmény lett volna még Miami is, de ez most ha nem is az érdeklődés hiánya, hanem az idő illetve lóvé hiánya miatt elmarad. De talán lesz még lehetőségem egyszer süttetni a hasam Miami partján... A szállást majd csak a legközelebbi szabadnapon foglaljuk le a neten, mert ahhoz több idő kell. Még szerencse, hogy a dombornyomott kártyámat sikerült az utazás előtti napon aktiválni hehe... :D Hogy én miért hagyok mindent az utolsó pillanatra... Ez egy rossz szokásom nézzétek el nekem de nemtok leszokni :D

Ja erről jut eszembe augusztus végéig kell leadni a diplomatémámat... Még nincs semmim haha :D.  De szerencsére Juci édesapja hasonló területen dolgozik mint amilyen témában szeretnék "kutatni....", persze én kutatni hehe... Már írt is emailben pár téma lehetőséget szóval lassan körvonalazódik a dolog, és ennek rettentően örülök. Nagy kő esik le a szívemről...  Juci innen is örök hála, majd viszek meglepit :D!!!

Most jut eszembe, nem tartozik az eddigiekhez csak leírom, hogy a helyiek nem használják egyszerre a kést meg a villát... Azt hittem ez csak pár embernél van így de megfigyeltem, hogy szinte senki... Ha olyan kaja van felvágják előre falatokra, mint anyuka a kisgyereknek és csak villával esznek... Még a kést használni is lusták hehe.. :D Lustaságról jut eszembe, mondtam, hogy sok a drive through kajálda, azaz a kocsiból rendelős. Na ugyanezt átültették a Bankszférába, és a kocsiból lehet csekket befizetni beszarás... :D

Most nézem, hogy igen bő lére (böllérre) eresztettem magam...szóval be is fejezem.

See You later alligator! pápá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr36598063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása