Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Óceán

2008.07.17. 04:22 :: _kanu_

Hello!

Ma igen lightos napom volt. Reggel szépen a biológiai órám szerint keltem, de jó is volt :D Reggeli után elkértük a kocsit majd az első utunk a bankba  vezetett, hogy beváltsuk a csekket. Utána shoppingolni mentünk, hogy Gábor vegyen laptopot, szóval most már bármikor írhatja a szerelmes leveleit :D Pisti is vett fényképezőgépet, én meg 1 Tb-os külső winchestert majd jó lesz a projektorhoz. Később megnéztük Portland belvárosát. Hát mit mondjak nem egy metropolis. Nem nagy szám, sebaj nem is vártam tőle sokat. Ez egy kis város, szóval nem akarok általános következtetések levonni, meg nem szeretem a sztereotípiákat sem de szerintem az amerikaiak többsége marha igénytelen, mind étkezésben mind öltözködésben. Meg olyan hülyeségekért rajonganak elképesztő :D

Na szóval városnézést befejezve lementünk az óceánpartra. Megfogadtam, hogy most nem érdekel milyen hideg belemegyek teljesen. Derék magasságban nagyon elgondolkoztam, de akkora hullámok jöttek, hogy belevetettem magam, nagyon durva, és elsöprő erejű élmény volt szó szerint :D Igaz majdnem levitte a gatyámat, na az lett volna az égés. Ja ha égésről van szó, Portlandban a Subway gyorskajáldában Gábornak sikerült bemutatkoznia, mert az önkiszolgáló kávéautomatánál legalább 10 kg kávét lefőzött mert a gép nem hagyta abba a kávéontást. Szakadtam nagyon haha.. Amugy a strandon sikerült ismételten jól lebarnulni. Azt hittem sok husi baby lesz, de azért volt jópár bikini csoda hehe :D

A strand után elindultunk a táborba, még elkaptuk a Grillpartyt is. Mivel világos volt még, Lórival teniszeztünk is egyet. Lehet szabadkártyát kapunk a US Openen :) Ahhoz képest, hogy szabadnap volt elég aktív lett úgy érzem nem kell majd elaltani.

Ja, pont 1 hónapja érkeztem meg :D

Csináltunk pár képet:

Találtunk a városban egy részt a berilni falból. Nemtudom, milyen aporpóból került oda, de még soha nem érintettem a darabjait. Furcsa volt így élőben még akkor is, ha csak egy fal darab.

A csajozós hajóm hehe :D Portland inkább régen élte virágzását mikor még az angolokkal kereskedtek a kikötőben. 60-70 ezres város, szóval tényleg nem olyan nagy, de azért egy napot megért.

Az óceánparton csomó ilyen fickót láttunk. Egyszer csak arra keltem, hogy valaki körülöttem mászkál. Azt hittem kandi kamera. Azért megnéztem volna a fejét mikor az eldugott mágnest megtalálja a homokban.. :) Ahogy néztem elég jó biznisz kincset keresni, lehet a maradék pénzem invesztálom egy ilyen gépbe és felmondok :)

GOOD BYE

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr73571978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása