Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

kajak affér

2008.07.01. 18:25 :: _kanu_

Mint mondtam, tegnap megvolt az első angol óra. Mivel sokan elég rosszul beszélik a nyelvet az alapoktol kezdjük, de annak ellenére, hogy nem tanulok újat, azért jó átismételni. Tök jó hangulatban folyik az óra mert elég interaktív, jókat nevetünk sokszor. Mindenki kapott egy füzetet, amiben majd a tanárral fogunk virtuáisan levelezni, hogy az írásunk is fejlődjön, meg  hogy lássa, hogy hányadán is állunk az angollal.

Ma reggel mosogatás közben volt szerencsém (balszerencsém), bepillantást (belehallgatást) nyerni a remek szlovák popkultúrába, a szlovák konyhások jóvoltából. Azt hittem, hogy a magyar popzenénél nincs rosszabb, az a legalja, hát bevallom tévedtem. Az egy dolog, hogy nem értem a szöveget (lehet jobb is), de a zenei alap amire "énekelik", komolyan mondom büntetés. Mondjuk arra tökéletes, hogy felgyorsítsa a munkát, mert mindenki szabadulni akar. Szerintem felajánlom (a szart paktum lesz..:D  ), hogy mikor ők ott vannak nuku magyar zene és vica versa.

Délelőtt elmentem kajakozni, gondoltam összekötöm az edzést, egy kis barnulással. Elméletileg kötelező a mellény viselése (nehogy már 10 vizen eltöltött év után felvegyem), de nem úgy akarok kinézni nyár végére, mint aki poloban kapálta végig a nyarat. Szal azt csinálom, hogy kicsit beljebb evezek aztán leveszem, és berakom a hajóba. Van egy buzgómócsing nagyon irritáló gyerek, egyből kiabált, hogy hol a mellény. Mondtam: Sorry i can't hear you... hehe. Aztán persze mikor kikötöttem egyből magyarázni kezdte:

-You have to wear life saver jacket!!!

- No i don't need....

-No, you must!!!

-No i don't need.....

Aztán ezzel be is fejeztem ezt a magasröptű diszkurzust.

Ja nemsokára Júlis 4. azaz a függetlenség napja. Megyünk majd baseball meccsre (fingom nincs mik a szabályok, meg szerintem unalmas, de kiváncsi vagyok ezek mit esznek rajta, meg tüzijátékra a városba. A tvben amugy 10 sportadóból 9-en baseball megy, ezek nem normálisak. Remélem nem kell Will Smith-nek megmenteni minket majd az UFO támadástól... Szerencsére így a héten 1,5 szabadnapunk lesz, mert júlis 4. péntekre esik szóval csak délelőtt lesz meló. Holnap, vagyis minden szerdán pedig a heti szabadnapunkat töltjük. Lehet elmegyünk valahova, ez még nagyon nyitott, de mivel kicsit elfáradtunk a héten ezért lehet csak lazulunk a táborban.

Ja tegnap írtam, hogy mosogatógépnél csak mentálisan megterhelő. A francnak írok ilyeneket, mára át is állították a mosási hőfokot. Komolyan mondom mint a szauna...

Na húzok mert trombitálnak, ebéd idő!

PÁPÁPÁ

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr93548397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása