Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Béjvaccs

2008.06.28. 05:09 :: _kanu_

Sziasztok!

Húúú ez a nap volt az egyik eddigi legjobb napom. Ma szabadnapunk volt, és kapva az alkalmon elkértük az egyik tábori kocsit. Szerencsére meg is kaptuk a 7 személyes KIA-át. Még nem ültem KIÁ-ban de ez a kocsi nagyon odavert, annak ellenére, hogy szintén automata váltós. Légkondi, DVD lejátszó, már csak minibár nem volt benne, bár mivel vezettem, talán jobb is hehe. Kértünk térképet, és egy kiadós reggeli után azonnyomban indultunk a tengerpartra. Ja bocsánat az óceánpartra :D Azt hittem, hogy csak Californiában, meg Miamiban vannak szép tengerpartok, legalább is azt hallottam, de a bííííícs minden képzeletemet fölülmúlta. Én még ekkora strandon nem voltam. Ameddig a szemem ellátott mindkét irányba, végig csak homokos ócenpart volt, mint a filmekben. A kis kiruccanásra Katja az orosz lány, Danny a hong-kongi srác, valamint 4-en a support staff indultunk neki. Mint múltkor említettem a kocsiba csak a benzint kell fizetni, mivel sokan voltunk elég olcsón kijöttünk. A tábortól  kb. 75 mérföldre van az óceánpart. Szerencsére  már volt alkalmam látni az óceánt az európai oldalról, de ezen a felén sokkal jobban tetszett. Délelőtt napoztunk, elég jól sikerült lebarnulni :D. Lassan az a veszély fenyeget mint anno Angliában, hogy lefognak gipsyzni hehe:D Után kajáltunk a parton. Lórin nagyon szakadtunk, mert egy cölöpökön álló mesterséges mólón vagy min éppen fotózta az óceánt, de közben a kezében volt a hot-dog. Ez még nem lenne vicces, de egy sunyi sirály elcsente a hot-dogját :D.  

Ja miközben írom a mai bejegyzésem, átjött Hamir a kolumbiai srác mert valami csaj sztriptízelni fog a neten haha.... Ez kész... Ja holnap elakar jönni velünk Naplesbe a pubba. Remélem kapunk kocsit.

Na szóval, folytatom. Miután jól leégtünk elindultunk Portlandbe egy kis városnézésre. Sajnos óriási viharba kerültünk ezért elmentünk inkább a Walmartba (lehet rosszul írom), olyan mint a tesco nálunk, csak sokkal nagyobb és jobb. Ja és minden rohadtul olcsó. Szokták mondani, hogy külföldön nem szabad az árakat átváltani mert akkor az ember nem vesz semmit. Na ez igaz is meg nem is. Azért nem szabad átváltani mert minden rohadt olcsó, de tényleg, és aki nem bírja megállni, és van pénze (szerencsére nálam nem volt sok) ész nélkül nekiáll vásárolni... Vettem is a fényképezőgépembe kb 1800 ft-ért 1Gb-os SD kártyát. Ja meg vettünk egy rekesz Budweisert, az is marha olcsó volt. Katja akart venni egy fényképezőgépet, de sajna nem volt raktáron...

Pont időben értünk haza a táborba, a grillparty kellős közepére. Általában akkor van grillparty amikor mi nem dolgozunk, és papírtányérokbol esznek, hogy ne kelljen mosogatni (a kis szemetek... :D ) Jól be is kajáltam hehe..:D Már nő a tekintélyem is (a hasam hehe). Utána Lórival teniszeztünk egyet, megtanítottuk kicsit Dannyt is, majd kondiztunk, Lóri meg ergózott. Az evezős ismerőseim tudják miről írok, ez egy nagyon profi kinzóeszköz evezősöknek kifejlesztve. Én annyit használtam régen, hogy nem is szívesen ülök rá hosszabb időre. 

Este kicsit kiültem Pamela teraszára ha lehet így nevezni, és gitározgattam meg söröztünk.

Ja tegnap egy bazi nagy kigyót láttunk a ház előtt... Hát enyhén beszartam mikor megláttam. Szerencsére kiderült, hogy itt nincsenek mérges kigyók de akkor is... Még jó hogy az emeletes ágy tetején alszom (ugye Lóri ? :D

Csináltunk egy csomó képet, majd holnap feltöltök néhányat, de Lóri a kocsiban hagyta (remélem) a fényképezőt. Úgy látszik ez fertőző... :D

Ja képzeljétek a nyáron egy nagy álmom válhat valóra!!! Filip, a szlovák srác embereket gyűjt tandem ejtőernyős ugrásra... Húú, ha belegondolok már most felmegy az adrenalin szintem. Anyu ne aggódj biztonságos :D De ez majd csak augusztusban lesz...

Páran voltak ma raftingolni, az is közte van a beteljesületlen vágyaim között. Ha az is összejönne nagyon boldogan mennék haza.

Még egy kis tábori kulisszatitok a végére. Szerencsére nem kell mosnunk magunkra Emlékszem amikor a farmon dolgoztam bebicikliztem a városba a mosodába, hogy tudjak mosni. Itt kicsit másképp működik.  Mindenkinek van egy kis zsákja, ami bilétával és egy számmal van ellátva. Ebbe kell belerakni a szennyest, majd levinni egy kijelölt helyre. Másnap már ott is van újra, kimosva. Először kicsit paráztam, hogy hogy oldják meg, de szerencsére a fehér cuccaimat nem rózsaszínben pompázva kaptam vissza.

Most így éjfél felé közelítve ennyire futotta, remélem mindent elmondtam amit akartam,

sziasztok!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr10543008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása