Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Diploma téma para

2008.06.23. 18:17 :: _kanu_

Az éles szeműek észrevehették, hogy a blogom megjelenése kicsit változott. Sztem ez lesz a végleges verzió de még nem biztos. Ez az első (és lehet utolsó :D blogom szal majd még kialakul.

Jövő ősszel szeretném írni a diploma munkámat, aminek a témáját és helyét augusztusban majd le kell adni a tanszéken. Ez azt jelenti, hogy fél évet csúsztam. Sztem ez még nem olyan vészes, elsős koromban is úgy kalkuláltam, hogy félév csúszással meg lehet csinálni.  Utólag azt mondom, hogy simán el lehet 5 év alatt is végezni a sulit, de ez most már eső után köpönyeg. Írtam emailt egy csomó cégnek, kérdezvén, hogy foglalkoznak-e diplomatéma kiírásával, illetve van-e erre lehetőség. Csesztek visszaírni, milyen köcsögök ezek a gépészek :D Szal most van egy kis para, emailezek a tanárokkal, meg ugye Juci RÁD IS SZÁMÍTOK:) Legrosszabb esetben tanszéki témát csinálok, de ha lehet szívesebben csinálám valami külsős cégnél.

Most éppen ebéd előtti szabadidőmet töltöm, nemrég végeztem a délelőtti teendőkkel. Éppen ma 1 hete léptem le otthonról, marha gyorsan elment. Ma reggelire ettem amerikai palacsintát, tudjátok az a vastag féle. Emlékszem kicsi koromban a mesefilmekben mindig ezt ették a mesehősök, és mindig erre vágytam. Hát jobb lett volna ha megmarad vágynak, mert nem olyan nagy szám. Olyasmi, mint a császármorzsa, csak nincs szétdarabolva. És leöntik juharszirup szósszal. Külön öröm mosogatni :D

Ja, itt mindenki azzal köszön hogy "Hi How are you?"  persze leszarják. Most már csak mindig azt válaszolom, hogy as usual. Ha majd hazamegyek és valaki megkérdezi, hogy hogy vagyok, az utána meneküljön tőlem :D

Na mindjárt fél 1 ebéd idő, ha menni kell menni kell. Lehet majd utána nyomunk egy kis teniszt a Lórival :) PÁPÁPÁPÁPÁPÁ

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr72535639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása