Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Naples

2008.07.14. 03:23 :: _kanu_

Hi!

Tegnap este ismételten bementünk Naplesbe. Hamirnak az unokatesója eljött New Jerseyből meglátogatni Hamirt. Mivel ők is jönni akartak bulizni és kocsival jött Jerseyből, így nem kellett kocsit kérnünk, illetve vezetnem sem kellett :)  Lucas (Hamir unokatesója) kb úgy vezet mint én, csak utasként ezt nem szeretem annyira, főleg dimbes dombos úton  Azért nem volt annyira para. Lóri, Katja és én mentünk velük. A konyhás staffok is szinte teljes létszámban eljöttek, valamint István a tábori autóval.

Amúgy István (Neo) főleg a mátrixban él (szinte egyfolytában játszik a gépén, de néha olyan játékokkal, hogy sírni tudnék...)

Visszatérve, először egy új pubba tértünk be, majd a bejegyzés végén mutatok képet róla. Szerintem ez a hely volt a leginkább olyan, mint amilyet elképzeltem az Usában. Elég vicces volt, mert tudtunk nélkül belógtunk, mivel egy oldalsó ajtón mentünk be. István nem úszta meg a belépőt, így derült ki, hogy blicceltünk hehe. Úgy látszik ez már beépült az ösztönömbe, azért respect BKV... Élő zenét játszottak, pontosabban rockot. Elég jól szólt, bár számomra sok ismeretlen számot adtak elő, ezért nem volt annyira kedvem táncolni. Meg nem is annyira az én korosztályom volt, de attól még elvoltunk. Inkább a múltkori helyre lett volna kedvem átmenni. Szerencsére közös véleményen voltunk a többiekkel ezért áthajtottunk. Addigra azért elég jó hangulatom lett... :) Van egy szám ami elég interaktív, nagyon gagyi de legalább annyira vidám. A lényeg, hogy pár részt mindenkinek üvöltve kell énekelni. Szerintem mire hazajutok kívülről fogom fújni. Ezt hallottam a baseball meccsen is, valamint mindkét szórakozóhelyen.

Szóval megérkeztünk a dizsibe, kicsit későn, egyből bele is csaptunk a lovak közé. Pár ismerős arcot láttam a múltkori buliból, többek között egy lengyel lányt. Leszólítottam mert szimpatikus volt, de sajnos pár perce rá elkellett mennie mert a barátai hazafelé indultak. Azt mondta, hogy jövő héten lehet jönnek megint, majd meglátjuk. Katjára rányomultak páran jókat nevettem. Főleg amikor nekiálltak igazi pörgös angol nyelven  csajózós dumákkal bevágódni, de Katja nem sokat értett belőle szerintem... Nemtom megyünk-e jövőhéten, mert mostanában annyit bulizunk, hogy nemakarok a városnézés kárára sok lovét elverni. Nem beszélve arról, hogy reggel a világ fájdalmával az arcomon keltem fel. Úgy is éreztem magam. Ugyanis szabadnap csak szerdánként van így nem volt megállás. Flacoval azon nevettünk, hogy mindenki úgy dolgozott ma mint a lassított felvétel... :D

Vasárnaponként mindig komolyabb az ebéd, szóval ma igazi hely "specialitás" volt ha lehet így nevezni, azaz stééék. Ilyen finomat nagyon régen ettem. Utána meg fagyis süti volt, kétpofára ettük hehe :)

Ma nagyon nevettem Dougon, mert ebédnél ő is dolgozott mint a kisangyal. Persze nem ok nélkül, úgyanis az ő fönöke Robin (róla nem írtam még, ő csak ritkán van a táborban) vizitet tartott. Amugy Dougot általában a hátsó polcok között lehet megtalálni kezében valami kajával és telepofával. Amúgy rendes, meg nagyon értékeli a munkánkat (persze, megcsinálunk mindent helyette), mondta is, hogy előre sajnálja, ha majd jövőre nem leszünk. Amúgy nem leszünk (leszek), mert nem rossz, de másodjára ha mennék is valahova, biztos valami új helyre) Pedig Már Gatch is kérdezte, hogy jó lenne ha jövőre is jönnénk, mert mióta itt dolgozik nem voltak ilyen dolgos staffok. Szerintem nem csinálunk semmi extrát, de az senkinek sem jó ha szarul dolgozunk, mert akkor baszogatnak is, ráadásul kevesebb szabadidőnk marad. Azért jól esik, hogy megbecsülik a munkánkat, és nem veszik természetesnek hanem gyakran meg is köszönik. Ebben azért lenne mit tanulni az otthoniaknak...

Páran mentek ma moziba a Hellboy 2-re. Nem mentem mert szerintem szar, meg inkább pihizek mert elég fáradt vagyok, még a tegnapi bulit is érzem, szóval mindjárt fekszem is...

Az ígért képek:

Lucas kocsijában útban Naples felé. Itt még vidáman hehe :D

Az első pub, ahova betértünk, volt neon mint a bucsuban.

Belülről. Flaco jobboldalt. Szerintem ő a leghülyébb a staffok között, jól megértjük egymást hehe..

 

Akarok majd venni cipőt, és neten nézegettem milyenek vannak errefelé. A converse honlapján mindenki megterveheti a sajátját. Egyet terveztem is, felhívom a figyelmeteket a cipő oldalára hehe

Sziasztok

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr37566936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása