Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Kockacukor - kiscsillagtól szabadon

2008.07.12. 17:31 :: _kanu_

Pár éve még sokkal több édességet ettem mint mostanában. Állítólag az ember izlése változik, és ez alól én sem vagyok kivétel. Már nem vagyok annyira édes szájú, de azért néha ráfanyarodok az édességre hehe. Ezt csak azért írtam mert otthon alapfűszer például a paprika. Itt az alapfűszer a cukor. Itt még szerintem a snickers is édesebb. Na mind1 ők ezt szokták meg.

Tegnap kérdeztük Filipet, hogy terveznek-e utat Kanadába, ugyanis kb 5 órányi autóútra van Montreál. Szerencsére Kanadába nem kell vízum. Jó lenne elmenni és akkor a fejemben lévő képzeletbeli térképre kirakhatnám a zászlót Kanadára is.. :D Ők is akarnak menni szóval úgy néz ki összejön a dolog, mert ha többen mennénk nem lenne olyan vészes a benzin pénz.

Miközben írom a blogot közben nézzük a Bölcsek Kövérét. Azt hittem gagyi, de párszor belehet röhögni...:D

Tegnap vacsora után elmentem kajakozni kicsit hosszabb útra . Felfedeztem hogy pár kilométerre van egy sziget. Sajna nem lakatlan, nemtudom ki lakik ott de nem viccel az biztos...

Ma csak ilyen rövid vagyok. Mivel lassan elfogynak az olyan dolgok amiket nem próbáltunk ki a táborban kevesebb új inger ér, de azért még nem unatkozom és remekül érzem magam.

Majd jelentkezem PÁPÁ

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr54565167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása