Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Dizsi

2008.07.06. 23:44 :: _kanu_

Tegnap Doug szabadnapos volt. Igaz neki szinte minden nap az, de ma még a semmit is szabadon csinálhatta. Mondtam is neki múltkor: No Doug no work. Sajnos mikor a humorérzéket osztogatták nem került sorra, nem nagyon nevetett... Dog eat dog

Ja van itt a táborban egy főmuki, eléggé elbánt vele a sors... Azt hittem nem értem jól, de Dick-nek hívják, elég vicces. Kár, hogy nem ő a head-director, és akkor ő lenne a Dick-Head director, na az tényleg vicces lenne.

Szóval tegnap napközben semmi extra nem történt, annyit leszámítva, hogy a táborban különböző játékokat helyeztek el. Lehet itt tegnap volt a gyereknap. Többek között mini-golfot, egy szappanos vízzel felöntött gumi nem is tudom mit. Az a lényeg, hogy neki kellett futni, hasra vetődni (izlés szerinte seggre) és csúszni, meg egyéb állatságok.

Volt egy olyan játék amit biztos láttatok már. Az volt a lényeg hogy a kiválasztott mártír felült egy székre, amely a  hideg vízzel megtöltött medence felett volt elhelyezve. Ha valaki ügyesen eltalálta a kis gombot a labdával akkor a székben ülő beleesett a vízbe... Én is próbáltam, hát meglátszik, hogy nálunk nem nemzeti sport a baseball, de a Lóri azért megvédte a becsületünket mert nem tévesztett célt :D

Este szombat lévén megbeszéltük, hogy bemegyünk a városba kicsit lazítani. Nick aki már régóta jár nyaranta ide dolgozni (náluk Uruguayban most van tél, ő legalább télből ment nyárba) , mondta hogy van egy elég jó hely, ahova sok hasonszőrű fiatal jár mulatni a környező táborokból. Este megvártuk Hamirt, hogy megjöjjön az óceánpartról. Neki akkor volt szabadnapja, ja meg hozott sört mert elfogyott hehe. Mondtuk is há mííír nem gyün mááá'! Szóval Hamir, István (Pisti :D ), Lóri meg én indultunk neki az éjszakának. Úgy volt, hogy jön Katja is, de ugye azok a fránya női gondok... Pedig elég vicces volt mert kaviccsal dobáltuk az ablakát, hogy akkor most mi lesz, majd legközelebb.

A szórakozóhely tetszett mert van lehetőség táncolni is. Annyira azért nem ereszthettem szabadjára magam mert én vezettem. Mondjuk itt nincs zéró tolerancia, óránként 1 sört meg lehet inni ahhoz, hogy még határon belül maradjunk. Olcsóbb a sör mint nálunk. Szóval benne volt a bugi a lábamban, de legközelebb John Travoltát megszégyenítően fogok bulizni... Ja és nem leszek sofőr hehe...

Állítólag hétfőn megyünk egy lánytáborba valami mulatságra, mondták az uruguayi srácok, remélem jó kis este lesz. Szerencsére ők már pár éve kijárnak ide a táborba, sokkal otthonosabban mozognak mint én. Tegnap este átnéztem hozzájuk mert náluk volt a kocsi kulcs. Hát igazi kolumbiai hangulat volt ha értitek mire gondolok...

néhány pikcsör:

Ezzel a busszal sikerült majdnem kidönteni a villanyoszlopot... Ja én ülök a volánnál :D

Bill, az igazgató várja méltó büntetését :D Amúgy felkellett vennie az áldozatnak a mentőmellényt, szerintem még tusoláskor is  használják...

Dizsiben...Hamir megint hülye... :D Amúgy nem hazudtam, csak 1 sört ittam óránként... :D

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr23556435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása