Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Seadog stadionjában

2008.07.05. 18:13 :: _kanu_

Őszintén megvallva dolgoztam már tehén istállóban, ennek ellenére az embernél undorítóbb állatot még nem hordott hátán a föld. Ja most jöttem wc takarításból.

Tegnap voltunk baseball meccsen. Igazából nem értettem mi a jó ebben (szerintem unalmas), de most így élőben sikerült megfejteni a titkot. Ez egy megfelelő alkalom az ittenieknek, hogy közösen zabáljanak egyet. De tényleg, a meccsre alig figyelnek, egy-két fanatikust leszámítva. A meccs alatt tömött sorok kígyóznak a büfék előtt, pedig közben megy a meccs. Ja, tipikus amerikai sárga iskolabusszal mentünk a stadionhoz. A Budapest-Győr buszokon se férek be mindig rendesen, de ezek... Katja kapott egy baseball labdát a játékosok aláírásával és egy telefonszámmal, bár szerintem még nem fogta fel... Lehet neki ingyen szállása lesz majd ha utazni indulunk hehe... Meccs után következett az igazi műsor, már ezért érdemes volt kimenni. Beraktak egy Kriss-Kross számot melynek a rapszövege karmesterként mozgatta a nézőket. Hol balra kellett dőlni, hol jobbra, legugolni, ugrálni... Komolyan mondom sokan csak ezért jöttek ki. Utána pedig kacsatánc volt. Volt egy nagydarab öreg fickó, hát amikor az elkezdett kacsatáncolni beszartunk a röhögéstől... Sajnos a fényképező addigra lemerült, így nem tudtam megörökíteni nektek. Utána pedig tüzijáték következett. Kicsit győri nyár szinvonalúra sikeredett. Messzebb valahol a városban, párhuzamosan a stadionban folyóval, szintén tüzijátékvolt csak 100X durvább. Nevettünk is hogy előttünk tüzijátékoznak, de mindenki a távolba mereng hehe..

A busz sofőrjével próbáltam szót váltani, mert beszerettem volna ülni a busz volánja mögé. Általában megértem mit mondanak az emberek, de ez akkora paraszt lehetett, hogy egy rohadt szót nem értettem... Előkellett vennem a "Oh Really? it is so good" csodafegyvert.

Hazafelé is ő vezetett, nemtom minek volt nála gps, mert túlment a táboron. Persze egyből szóltunk is neki. Ő meg sikeresen nekitolatott a villanyoszlopnak. Ez kész...

Tegnap sikeresen felnyaltuk a padlót, meg kitakarítottuk a konyhát, jöhetnek ellenőrizni. Ma éppen rajtam volt a sor a mosogatógépnél, (Jackson típusú). Szóval  kis Jackó úgy döntött, hogy befejezi mosogatógépként a pályafutását, és egy bazi nagy fröcsköléssel tudomásomra jutatta, hogy ő mától nem mosogatógép hanem szökőkút. Szóltunk is Dougnak, aki kisebb ráhatással jobb belátásra bírta. Szóval megint mosogat. Bocs kicsit pihent vagyok...

Ja amúgy mondtam még anno, hogy mindenki mosolyog, meg hogy vagyozik... Azért egy-két ember megmutatta a foga fehérjét. Van egy Heather nevű nő, Bill a főnök felesége. Mondta, jó, hogy van jogsink mert majd tudunk a pick-uppal a szeméttelepen a mások által nem használt, de direkt félre rakott dolgok között guberálni. K. anyád mondtam volna egyből, de nem mertem, mert azt hittem nem értettem jól. Később megkérdeztem a többieket, hogy ezt mondta-e, de tényleg. Robin az angol tanár, amúgy Heather nagybácsija. Beszélgettünk a tábori emberekről, párról neki is megvan a véleménye.  Mondtam is neki, hogy valaki mit mondott nekünk persze név nélkül. Remélem majd elmeséli Heathernek, hogy valaki mekkora tuskó itt a táborban haha...

Amúgy mindenki rendes (nek mutatja magát), de azért pár ember megtartja a pár lépés távolságot. Különösebben nem zavar, amíg valaki rendes velem addig én is az vagyok vele.

U.I. Utálom a közhelyeket, mert csak féligazságok, de most muszáj leírni, hogy kicsi a világ. Mikor voltam Social Cardot intézni (munkavállalási engedély féleség), találkoztunk 2 magyarral. Az egyik győri volt. Szóval kicsi a világ... :D

Pár kép:

 A Stadion előtt a Sea dog figurájával és Katjával

A stadion belülről

Sziasztok!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr35554746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása