Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Szanatórium

2008.06.30. 21:11 :: _kanu_

Basszus ma reggel óta  még megsem álltam. Néha úgy érzem mintha katonai kiképzőtáborban, vagy szanatórimban lennék. Délelőtt is kondiztunk, napoztunk a parton, meg kajakoztam egyet. (persze csak a meló után, de mivel ugyanazt csináljuk nem fogom mindig leírni) Amugy már elég régóta elszoktam a rendszeres táplálkozástól mielőtt kijöttem volna, de főleg a rendszeres alvástól. Így 2 hét után ennek köszönhetően, meg a sok zöldségnek lehet, úgy érzem kicsattanó erőben vagyok :P, de tényleg igen jó a közérzetem.

A mosogatásnál mindig rotációs rendszerben dolgozunk, vagy pakolunk, vagy sikálunk, vagy a mosogatógépet kezeljük. Ma a mosogatógépnél voltam, ami fizikálisan a legkönnyebb, de mentálisan nagyon zsibbasztó. Fel is szerelkeztem az mp3 lejátszómmal (amugy a konyhában is van lehetőség rákötni az mp3 lejátszót, de azt a mosogatógépnél a gép zaja miatt alig hallani). Mikor már 3-or hallgatam végig az uj Coldplay albumot, szerintem amugy marha jó lett az album, kicsit már kezdtem unni a mosogatást, na mind1. Ilyenkor ellehet gondolkodni az élet nagy dolgain. Példál azon gondolkodtam, hogy ha egyszer lenne egy rock bandám (de jó lenne :P)  ,akkor mi lenne a neve. Végül is 2 lehetőség jutott az eszembe, majd szavazásra bocsájtom. Az egyik inkább befogadható zenét játszana, és az lenne a "no dishes", illetve a hardcore metal bandám pedig a "fuck the mop" (mop = felmosó rongy, ezzel takarítjuk a budit). Szóval 2 órán keresztül gondolkodni ilyen világot megváltó dolgokon azért lefáraszt rendesen.

Amugy sokat hallgatjuk az mp3 léjátszomat, a konyhás srácok is elszokták kérni, csak mióta felfedezték, hogy van rajta Manu Chao azóta nem képesek leszokni róla...

Ja ha már a rock banda szóbakerült. Van egy Gatch (lehet nem így kell írni mert még nem láttam leírva a nevét..:)nevű idősebb fickó, aki a konyhások főnöke, de agyilag mint egy 20 éves. Egyfolytában hülyül. Tud gitározni, Flaco is tud basszusgitározni, Nick dobolni. Mondta hogy majd én is álljak be aztán csinálunk a tábor végére egy "koncertet"... Nagyon élvezném :) Majd ha lesz belőle valami tájékoztatlak bennetek, de lehet előbb fogjátok látni a MTV-n az unplugged koncertünket, hehe :D

Mindjárt megyek english lessonra, kiváncsi vagyok milyen lesz, meg, hogy lesz-e egyáltalán értelme.

Múltkor átjött Hamir, mondtam vegyen ki egy sört magának. Kinyitotta a hűtőt és elkezdett szakadni a nevetéstől. De most tényleg ,mi a vicces ebben? :

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr31546731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása