Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Te is fiam, Rufus?

2008.08.15. 07:25 :: _kanu_

Sziasztok!

Mint mondtam rotációs rendszerben dolgozunk, ma a sikálós vagyis a legrosszabb helyre kerültem beosztásra. A Rufusról mesélt rémképek ma beigazolódtak mert olyan sok mosogatni való volt amennyi még soha... Az egyik szakácsnő kijött, és restellve elnézést kért. Mondtam no problem. Erre ő úgy mentette ki magát, hogy jövőhéten már úgysem lesznek. Válaszoltam, hogy pont ezért no problem... :D  Ron a tábori atyaúristen lefényképezett mosogatás közben. Ő választja ki a neten a táborba jelentkezőket. Mondtam neki ezt a fotót küldje el a jövőre érkezőnek, hogy tudja mire vállalkozik... :)

Ma visszavittük a flakonokat Lórival továbbá Gabriella is eljött velünk mert utána ugye mentünk a hipermarketbe. A visszaváltós srác teljesen kikészült annyi flakont vittünk vissza de tényleg :D Az utánam következő visszaváltásra érkezett emberek nagyon szerettek :) A pénzből vettem egy gagyi melós pulcsit meg majd a paintballos gatyám jó lesz ha rossz időben a szabadban kell dolgozni. Csak pont van egy folt a valag részen olyan mintha befostam volna... Szóval ezt majd csak akkor hordom ha majd csak magunk melózunk a táborban :D

Olimpiáról csak annyit, hogy úgy néz ki ez nem lesz egy sikersztori a magyarok szempontjából. Amúgy már rohadtul elegem van kínaiakból (meg az amerikai úszókból)... Az lenne kemény ha a magyarok egyetlen aranyérmét Fazekas nyerné. (lehet páran nemtudják nem olyan nagy gáz (de az) őt fosztották meg Athénban az aranyéremtől a dopping szabályok megsértése miatt)

Nem ide tartozik csak éppen eszembe jutott, hogy megakartam kérdezni Katját mi a véleménye arról, hogy Oroszország megtámadta Grúziát... Hát nem vártam mélyreszántó gondolatokat, de úgy látszik túlbecsültem. Nem is tudta, hogy az országa hadban áll. Komolyan mondom ez a csaj beszarás...

Kiderült jövő hétvégén lesz az esküvő megrendezve a táborban, szóval most hétvégén valamit összekell szerelni, illetve elkell kezdeni az előkészületeket. Kiváncsi vagyok hogyan zajlik itt egy esküvő. Gondolom nem fogja a vőféj fakanállal verni a lábost....

Héten nincs szabadnapunk mert nincs aki helyettesítsen minket, így jövő héten kapunk 2-t de lehet többet ha nem lesz meló...

Még annyit, hogy Némo, elkezdtem a felkészülést a maratonra...:) Voltam futni, hát van honnan fejlődni de szerintem ez a 2,5 hónap elég lesz ha rendesen végigcsinálom a felkészülést. Egyenlőre rövidebbeket futok, hogy az alap állóképességemet megszerezzem aztán majd fokozatosan emelek. Mivel nem akarok lefogyni sem igyekszem többet enni mint amennyi jólesik, meg azért a kondizást sem függesztem fel. Ezt csak azért írtam, hogy innen is üzenem Némó te is készülj! :D

Stílszerűen most ennyire futotta, pápá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr97616690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása