Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Szívzárvány

2008.08.05. 05:52 :: _kanu_

Halihó!

Na most már jobban vagyok :D Szerencsére lassan lassan elszállingóznak a gyerekek, egyre gyorsabban végzünk a mosogatással. Jövő héten érkezik az utolsó turnus, viszont ők majd "különböznek" az eddigiektől, mert velük ellentétben nagyon szegény gyerekek és csak 1 hétig lesznek a tábor lakói. Kiváncsi leszek rájuk, biztos sokkal jobban fogják értékelni a tábor adta lehetőségeket, rájuk én is szívesebben mosogatok majd. Aztán, hogy utána mi lesz fogalmam sincs de átalakul a tábor szellemvárossá :D

Múltkor a Lórival vittük a szemetet, és már nagyon kezdtem unni ezért úgy döntöttem nem viszem el a szemetet az út túloldalán parkoló pick-up hátuljába, hanem az út túlsó oldaláról áthajítottam. Csont nélkül (egyébként mi az, hogy csont nélkül? ez olyan mint a hónalja. Ha van hónalja akkor hol van a teteje? na mind1) ) landolt a plató közepén. A közelben haladó autósok mikor elvonultak mellettem, deréktól felfelé kilógva tapsolták meg a performancet. Nagyon vicces volt, főleg, hogy Bill a táborigazgató háza előtt történt hehe.. :D

Annyi zenét végighallgattam mosogatás közben, hogy folyamatosan frissítenem kell a zenetáram. Ez nem is olyan egyszerű, mert hiába van itt internet már nemtudom mit töltsek le... Most éppen leszedtem az egész KFT diszkográfiát és azt hallgatom végig... Ezek nagyon nem normálisak :D Kedvenc számom (az elizabet, afrika stb. mellett persze) a higiénikus ember, hát az nagyon kész...

Szerdán szabadnap, többiekkel megbeszéltük, hogy elmegyünk Conwaybe ruhákat nézni. Állítólag adómentes övezet vagy mi a fene, szóval kiváncsi leszek majd meglátjuk...

Lórinak megjött az interneten megrendelt professzionális fényképezőgépe. Lényegében ez volt a fő vágya illetve az utazásának célja, persze a kaland mellett. Ha nem mondtam volna az élete a fotózás, gyakran csinál portfoliókat, esküvői fotókat, vagy éppen bulifotókat a melleslegnek.hu-nak. Általa kicsit én is meglettem fertőzve, pár dolgot tanultam tőle például a kompozíció beállítás illetve a kép szerkesztésének terén. Igazából kisebb tudással is, alap fotós szabályokat betartva remek fotókat lehet készíteni. Amúgy Lóri is gépésznek tanul de szerintem pályakezdő pályaelhagyó lesz... :D

Este meló után le is mentünk kipróbálni az újdonsült gépet, illetve elkértük Danny halszem optikás gépét is. Nagy szerencsénkre olyan szivárvány tárult elénk, hogy én még ilyet nem láttam. Pont az öböl két vége között ívelt át, és az egész törés nélkül a szemünk előtt pompázott. A halszem optikás géppel (nagyon nagy látószögű) az egész szivárványt befogtuk, nagyon durván nézett ki. Mivel Danny gépe nem digitális fényképezőgép azt nemtudom megosztani veletek, így maradnak digitális képek, íme:

Ez a foto még tegnap készült. Mivel közel van az óceán ezért gyakran látványos az égbolt. Fekete-fehérben jobban adja magát a kép ezért ez most ilyen :D

Szivárvány egy darabja. Itt már kezd elhalni... Éppen vihar előtt vagyunk azért vagyok ilyen jólfésült :D

 

Égre tekintve hányok vetek, égből pompázó szivárvány hegyet :D Ja, beszélek szivárványul... A bal kezemen az nem májfolt hanem a paintball hagyatéka, lassan csak elmúlik..

U.I.: mindjárt olimpia!!! Ha Cseh Laci megveri Pheplset akkor piros fehér zöld festésben az arcomon fogok lemenni az ebédlőbe :D Nemtudom, hogyan fogom követni az időeltolódás miatt az olimpiát, lehet sajna csak utólag értesülök az eredményekről  :(:( azért HAJRÁ MAGYAROK!!! :D:D

pápá

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr18601076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása