Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Gazdatest

2008.07.16. 04:22 :: _kanu_

Hello!

Ma még mindig elég szarul voltam, de állítólag ez valami vírus lehet mert sokan járnak hasonló cipőben. Lehet mosogatás során, én mint a gazdatest a tányérokra hordva elterjesztettem a kórt... Mikor voltam orvosnál szabit kellett volna adni hehe...

Mivel délután munka után rohadtul untam már a pihengetést a szobában, nem érdekelt, hogy nem vagyok jól, inkább lementem a stégre kicsit fürdeni meg lazítani. Ma olyan szélcsend volt, hogy beljebb úszva is leláttam a több méter mély tó aljára. Ilyen tiszta tavat csak Ausztriában, Willachnál láttam, de mivel az a hegyek között fekszik ezért mindig jéghideg. Holnap szerencsére szabadnap, már nagyon kell mert eléggé kimerültem. Megyünk az óceánpartra, meg talán sikerül végre megnézni Portlandet is rendesen, ha az égiek is úgy akarják. Nem nagy város de azért egy napot megér, mert eddig csak éjjel láttam :D

Pénteken elmennek a gyerekek és este jönnek a szülők értük. Mivel közös vacsora lesz, és ennyi emberre nem tudunk terítéket biztosítani ezért papírtányéros vacsi lesz, jéjéjé :D. Szombat remélem lightos lesz, mert csak vasárnap jön a második turnus új gyerekekkel. A mostaniakkal nem volt különösebben semmi bajom, bár egy-két szarosnak szívesen elküldtem volna a felmenőit melegebb éghajlatra a wc takarításakor.

Lórival csináltunk ismételten pár képet a parton, elvoltunk... :)

 

"Relax, take it eeeeaaaaasy" - Lóri tudtom nélkül lefotózott, itt szoktam kicsit kikapcsolni

Egy fejessel beleugrottam az élet, elnézést a sör sűrűjébe... :D

Megyek alukálni, sziasztok!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr57570373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása