Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Egy dolog bánt engemet... :)

2008.07.14. 22:46 :: _kanu_

Tegnap írtam, hogy fáradt vagyok, illetve kicsit másnapos. A fejfájást is annak a számlájára írtam, de éjjel felébredtem és éreztem, hogy ez már nem az. Reggel széthasadt a fejem meg a torkom is fájt. Bevedtem egy aspirint, meg 8 levél strepsilst. Reggeli munka közben a többiek rábeszélésére elmentem a tábori orvoshoz, de szerencsére nem volt lázam. Izmaimban is érzem a zsibbadást remélem nem lesz rosszabb. Szerintem vagy a buliban fázhattam meg, vagy a sok ventillátorozás miatt nemtom. Mai nap csak munkával és pihenéssel telt, nem akartam, hogy eldurvuljon a helyzet.

Délelőtt beszéltem anyuval, egyedül izzította be a gépet, és csatlakozott az msnre. El sem hiszem, régen még be sem tudta kapcsolni... Lehet mire hazamegyek (bödöcs mondta így) rántotthúst süt a Morpheusnak a mátrixban hehe

Ja beszéltem Bubbával, ő is egy idősebb staff és ő szervezi be az embereket a tandemugrásra. Lehet kb 2 hét múlva lesz esedékes az ugrás. Olcsóbb mint otthon, azért így is sokba kerül, de szerintem egy életre szóló élmény megér ennyit.

Mivel kevés olvasnivalót hoztam, ezért a netről leszedtem pár hangos könyvet. Még eddigi nem hallgattam ilyet, kiváncsi voltam milyen lesz. Vámos Miklóstól kezdtem el "olvasni" a Hogy volt-ot. Az iró a saját személyes élményeit meséli el híres írókról,  vagy éppen Kodály Zoltánról.  Érdekes mert Vámos a felolvasó, így azért elég hiteles. Hihetetlen, hogy kiket ismert, csak pár név: Örkény, Kodály, Zelk, Déry, Karinthy stb.  Például Kodályról többek között azt mesélte, hogy kisgyerekként sok aláírást kért tőle, aki a kézlejtését egy sikeres szolmizációért adta. Minden nap kért tőle, mert 10 Kodály ért 1 Puskást hehe...

Na megyek alukálni egy kicsit pápápá

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr82568428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása