Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

13.nap

2008.06.30. 04:11 :: _kanu_

Sziasztok!

Ma, vasárnap lévén mise volt a tábrban. Szerintem nem írtam eddig, de kaja előtt mindig imát kell mondani, és vasárnap az egész pereputty misén vesz részt a tábori templomban. Mi nem, egyrészt mert protestáns templom van, és amúgy is katolikus vagyok, másrészt pedig benne a van a bibliában hogy "az én házam nem kőböl és fából épül." Lehet, hogy nem pont így. Meg amúgy is, hány embert öltek meg az egyház nevében. Na de ebbe most ne menjünk bele...

Ezt a kis felvezetőt azért írtam, mert ma lettem volna soros a Lórival a szemétürítéssel, ami nem lett volna gond, ha nem esett volna egybe az eb döntő idejével. Szóval megkértük Dougot a főnököt, hogy ma kivételesen had vigyük el ebéd előtt, (mert amúgy ebéd után szoktuk). Szerencsére nekünk nem lehet nemet mondani hehe :D. A szemétürítés azt jelenti, hogy a konyhai hulladékot, valamint a tábori kukákban lévő szemteszsákokat kell a már régebben említett pick-uppal összeszedni, és elvinni a szeméttelepre. Ezt azért fontos megjegyezni, mert néhány kuka a templom mellett van elhelyezve. Ebédnél Doug szóvátette, hogy a mise közepén hallották, ahogy Lórival  a kocsival "elhajtunk" a templom mellett párszor. Pedig annyira visszafogtam magam, de tényleg...  Még szerencse, hogy nem üvöltött a rádióból valami feka rapppp :D Szóval mostantól mise alatt nem lehet dolgozni, és legközelebb csak a tábor területén kívül nézem meg mennyi alatt gyorsul 100-ra :D Ja amugy 7 másodperc. Azért egy ekkora géptől nem rossz hehe :)

Ebéd után siettem a mosogatással, de sajna a munka addig tart míg az uccsó ember is végez. Az egyik magyar srác István (mindig lepistiziem, nemtom miért,szerintem egyszer belémvágja a zsíros kést) nem egy Steve Wonder a sebesség terén. Nem mondom, hogy lassú (hátha olvassa hehe), inkább nagyon alapos. A meccs első 10 percéről lemaradtunk, de mivel nyertek a spanyolok megbocsájtok :D Nem vagyok nagy spanyol szurkoló, bár a Barcelonát szeretem. Inkább a németek ellen szurkoltam. Egyszer élném meg az életben, hogy a magyar válogatottnak szurkolhassak. Most olvastam, hogy kibővitik majd az eb-t 16 csapatosról 24 csapatosra. Talán kijutunk 1x, csak ne kerüljünk egy csoportba Máltával...

Beszéltem ma a szülőkkel, tesóval mindenki rendben. Nem volt teljesen zökkenőmentes ez a messengerezés, majd belejönnek :D

Beszéltem Robinnal, az angoltanárral. Mondta, hogy van egy bátyja, (remélem jól írtam) aki  üzletember és sokat volt Magyarországon illetve Kelet-Európában mert vannak ott céges érdekeltségei. A tábortól nem messze van a nyaralója, és majd átjön mert nagyon megkedvelte a magyarokat mikor kis hazánkban volt, meg lehet akar valami munkát is ajánlani, mert hallota, hogy egyetemre járunk... Ki tudja mi lesz még ebből... Beszervez a mekibe mosogatni :P

2 hetes itt tartózkodásom elég volt arra, hogy ki merjem jelenteni itt vagy rohadtul esik, vagy rohadt meleg van. Más nincs. De néha pár perc alatt változik. Ma este is akartunk egyet focizni a többiekkel meló után, de megint elkezdett szakadni. Nem baj  megdézsmáltuk a hűtőházban a sütiket hehe.

Pár fotó:

 

Pistivel (ja bocs, Istvánnal), itt még mosolygunk

Ne nézzéé'! Gáborka, Pistike, Jajj mindig elfelejtem Istvánka, Péterke illetve Lórántka aki most nincs a képen a support staff. Itt már morcosak vagyunk...:) Amúgy megvannak velünk elégedve ezt több helyről hallottam. Hát igen, nagy a szellemi háttérmunka :P.

A hűtőházban. A konyhás srácok azt hitték jól eldugták a sütit... Szarvas hiba volt :D

Mára ennyit sziasztok!!!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr28545444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása