Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Negyed évszázad

2008.06.24. 05:15 :: _kanu_

Messengeren, meg emailben is üzentétek, hogy tetszik a blogom. Ha tényleg így van annak külön örülök, ha meg nem az se baj, a kegyes hazugságot könnyen viselem. :) Ja és nyugodtan bátorkodjatok hozzászólni a bejegyzésekhez, ha van kedvetek.(kivéve pár idióta barátom, ők inkább továbbra is csak olvassák:)

Itt most 23 óra van de otthoi idő szerint már 25 éves vagyok. Ez aztán a vissza a jövőbe. Hát nem tudom, hogy ahol most tartok ennyi idősen az most sok vagy kevés de ezen inkább nem is gondolkodom. Tudjátok, akit az istenek szeretnek meghagyják gyereknek... Engem akkor biztos nagyon szeretnek hehe

Ma eléggé elfáradtam, de azért délután teniszeztünk egyet a Lórival és elhívtuk Katjat is. Hát nem egy Sharapova, de azért elsőre ügyes volt. Sajnos nem beszél jól angolul, őszintén megvallva a "What will you do tomorrow?" kérdés megmagyarázása felér bármely 6 pontos activiy feladvánnyal. Sőt én egyből győzelmet adnék érte. De azért nagyon aranyos helyes lány, majd biztos fejlődik. Kedvenc angol szava  idézem: "Vot?", ami a what akar lenni enyhe orosz akcentussal. Megegyeztünk, hogy én tanítom angolul (ez már alapjában véve  nonszensz :D, ő meg tanít oroszul, ez meg aztán végképp az.

Szóval 25 éves lettem én meglepetés e költemény... Holnap elmegyünk Lórival a legközlelebbi shopba egy kis itókáért, hogy koccintsunk egyet. (kettőt, hármat..)

Ma beszélgettem emberekkel, hogy szerintük a keleti oldalon melyik városban hány napot érdemes eltölteni. Nekem New York a legnagyobb favorit, de azért még máshova is szeretnék eljutni ha már itt vagyok. Ugyanis a melo után miután milliomosok lettünk a mosogatásból (el ne hidd, persze most egyből boldog szülinapot fogsz kivánni, mi?.. :)  lesz 2 hetünk utazni. Már nagyon várom de az még nagyon messze van, szal még inkább jobb nem is tervezni.

Ma kaptam egy képet az unokaöcsémről emailben, (nemtom vágjátok-e a szitut, én leszek a milliomos amerikai nagybácsi :P. Mikor majd hazamegyek már fog tudni csúszni mászni. Mikor eljöttem még nem lehetett dobálni, pörgetni, ugye már a büfi miatt is közveszélyes lett volna, de majd ha hazamegyek biztos élvezni fogja.

Mindenkit Üdvözlök, legyetek jók, meg néha rosszak na páááá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr17536300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása