Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Day Off (szabadnap)

2008.06.22. 02:29 :: _kanu_

Hu hiperaktív vagyok, ez ma már a második bejegyzésem. De csak azért mert ma szabadnapos vagyok. Most éppen 21:30 van nálunk ti már biztosan alszotok (jobbak buliban vannak, hehe). Ma megismertük a bosst, Dougot, a support staffok azaz a mi főnökünket. Hallottam róla jót-rosszat, próbálok elsőre nem ítélni mert ezt már sokszor megszívtam. Szerintem ha rendesen megcsináljuk a melót akkor nem fog szopatni.

A szabadnapom elég frankó volt. Reggeli után volt egy kis meeting az előbb említett Douggal. Ha nem mondtam volna a tábor egy bazi nagy tó partján van. Na jó azért a Balaton nagyobb. Nagyon gyorsan mélyül de olyan tiszta, hogy látni az alját. Úsztam egy kicsit, nyomtam egy kis D vitamint bőrömre, nehogy már fehéren kelljen hazatérnem :D Láttam, hogy van vizisí, kajak, kenu meg vitorlás is. Ha kicsit több csaj lenne (erre még később visszatérek) ez lenne a kánaán. Tök jó volt hogy ebéd után otthagytam mindent az asztalon. Ja tegnap volt egy próba riadó, arra az esetre ha egy gyerek elveszne, akkor hogy kell csapatokat alkotva majd megkeresni. Mondtam is a többieknek, hogy kevesebb gyerek kevesebb tányér :D Na visszatérve ebéd után kicsit íjászkodtunk. Basszus azt hittem ez gagyi sport, de marha jó. Elkezdtük nézni a Holland-Orosz meccset de unalmas volt inkább lementünk a stégre a Lórival egy üveg tokajival. Elméletileg ajándékba hoztam, úgy mint a mézes páleszt, de azért sejtettem hogy lehet nálam végzi be a küldetését. A páleszt a volt kolumbiai szobatársammal Hamirral, és Danny-vel Hong-Kongi gyerekkel ittuk meg pár napja. Elég vicces mert ugye az ázsiaiaknak a biológiai rendszerük másképp dolgozza fel a szeszt, és egy felestől már vigyorgott. Basszus mennyi pénzt megspórolhattam volna ha csíkszemű lennék:D Aztán teniszeztünk egyet, nehogy úgy nézzünk ki mint egy amerikai. Mivel Lórit nem mindenki ismeri, több évig versenyszerűen teniszezett, szal elég jól játszik, ki is kaptam (majd a tábor végére visszavágok) Este grillparty volt. Hát most itt tespedek a kanapéban. Ja leírom a bungallót ahol lakunk. Minden bungallónak van neve a táborban, a mienk Anderson, ne kérdezzétek miért. Én csak Pamelának hívom. 1 szobában vagyunk 4-en magyarok és 1 cseh, valamint 1 szlovák gyerekkel osztozunk még. Van még egy kis szoba ahol Philip lakik aki szintén szlovák. 7. éve van itt. Sztem nem normális. Tartozik még a bungallóhoz egy fürdő wcvel, egy nappali tv-vel, dvd lejátszóval, még külön kandallónk is van. Sőt van wifi meg egy hűtő telis tele sörrel :D Sztem milyenk a legfaszább bungalló az egész táborban. Hát igen, fontos munka a mienk, meg kell minket becsülni hehe. Na lassan lépek még valamit kéne csinálni az este... Na minden jót SZIASZTOK

U.I.: Lehet tele van a szöveg hejesírási hibákkal, nem olvasom át olyan tüzetesen. Szarni rá, lényeg hogy értsétek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr86533011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása