Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Helyzetjelentés II.

2008.07.29. 21:23 :: _kanu_

Sziasztok!

Pont most végeztem az ebéd utáni mosogatással, jó kicsit leülni pihenni. Pár nappal ezelőtt a főszakács Nick tett egy könnyelmű kijelentést, hogy 100 dolcsiért meztelenül végigfut az ebédlőben, persze ebédidő alatt hehe:) készítettem neki egy kis meglepetést, pontosabban egy perselyt, íme:



Elég vicces volt, ahogy az emberek arcát néztem miközben olvassák a szöveget :D Persze Nicken csak kényszeredett mosoly volt hehe. Meglátjuk összejön-e :D

Tegnap ebéd közben dumáltam az új főnökünkkel, aki az egész családjával itt tölti a hátralévő 3 hetet. Kiderült, hogy ez az első éve, szóval ezért volt annyira megszeppenve. Amúgy középiskolai igazgató civilben. Tök rendes volt ma mert ebéd után hozott nekünk csokis shaket :D Mindjárt szétpukkad a hasam, 7dl-s volt... :D  Lóri  még mindig küzd vele, de ahogy nézem a sééék fog győzni...

Délelőtt a stégen punnyadtunk mikor megjelent Gatch a motorcsónakkal.Tudjátok a hippi :D Mondta, hogy ha akarunk mehetünk egy kört vele. Hát nem olyan motorcsónak volt mint anno az edzőimnek, enyhén szólva nagyon brutálul ment. Nagyon élveztem mert a hullámok csak úgy dobálták a szörnyeteget. Kicsit gyorsabb volt mint a kajak...

István a videónkon felbuzdulva szintén szerkesztett egyet, melyben a kitchen illetve a support staffokat mutatja be. Mostanában kezd átalakulni a blogom video bloggá, ne aggódjatok nem lesz ez mindig így...



Egy foto, amely szerintem kommentár nélküli is megállja a helyét, az egyik amerikai gyerekfelügyelő csipeget éppen :D


Holnap szabadnap, megyünk paintballozni. Még nem próbáltam már nagyon várom. Azért örülök, hogy kijöttem erre a nyárra mert sok olyan dolgot kitudok próbálni amire nem is számítottam. Van egy francia srác aki a tábori tenisz versenyt szervezte, és nem engedte, hogy benevezzünk a Lórival, nem tudom miért. Remélem ő is jön és az se zavar majd ha egy csapatban leszünk de majd kap egy két golyót véletlenül a seggébe hehe...

Némóval az egyik barátommal (ha valaki nem ismerné) megbeszéltük msnen, hogy novemberben lefutjuk a maratont.. Ez is egy Nick féle könnyelmű kijelentés volt, de ma mondta, hogy készül rá szal nincs visszaút... Szóval nekiállok én is felkészülni...

Na most mára ennyit viszont válltáska!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr47591668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása