Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Elment az első turnus

2008.07.19. 05:48 :: _kanu_

Halihó!

Ma már teljesen ép és egészséges vagyok, ennek nagyon örülök. Megkaptuk a 2. csekket megint több lóvé volt rajta...,  én nem szólok :) Ma minden folyt a szokásos medrében, leszámítva, hogy este megjöttek a szülők gyerekekért és itt vacsoráztak. Annyian voltunk, hogy mi már nem fértünk be az ebédlőbe. Azt hittük a papírtányérok miatt gyorsan végzünk a mosogatással, hát nem... Annyi koszos edény volt, hogy a srácok a konyhán mindent ami fémből volt felhasználtak tepsinek. Amugy nem számoltam meg de legalább 50 tepsink van. Ez akkor külön öröm mikor a srácok olyat sütnek ami faszán ráég a tepsire. Múltkor valami sajtos kaja volt, az ellenségeimnek sem kívánom a sikálását (dehogynem hehe). A vacsi tengeri gyümölcsökkel ízesített tészta volt olaszosan.  Elég fincsi volt, meg én amúgy is inkább tésztás vagyok. Ezt Nick a már említett Godzilla tepsiben csinálta. Előkerült belőle mégegy, dupla öröm. Remélem tovább nem osztódik...

Ja délután a kaja után kihívtak minket az ebédlőbe és felállva megtapsoltak minket, megköszönve a munkánkat. Azért jól esett bár (ma stand up comedyt hallgattam, onnan loptam...), engem nem érdekelnek az anyagiak, én a pénzért jöttem hehe...

Délutánra akkora vihar lett, hogy nem tudtunk semmit csinálni, szunyókáltam egyet.

Ja múltkor volt egy kis beszédem Istvánnal, most nem megyek bele a részletekbe. Lényeg, hogy ha együtt élünk egy szobában akkor alap dolgokra legyünk tekintettel. Szerintem ő is belátta, hogy igazam volt (remélem), majd meglátjuk. Sajnálom, hogy szóvá kellett tennem de megfogadtam ha valami nem tetszik azt inkább nem tartom magamban, mert csak feleslegesen felhúzom magam. Inkább legyen 5 kellemetlen percem, mint 5 hetem.

Most már késő este van nemrég jöttem meg a kondiból, mert míg beteg voltam nem erőltettem. A "konditerem" a tábor másik felén van, lámpával kell megtenni az utat. Ez azért vicces, mert lehet közben paráztatni a gyerekeket, ha egy kis hörgéssel haladunk a konditerem felé mint a yeti... Filipnek van egy PSP-je ("kézi" playstation) amit előbb kipróbáltam. Még nem játszottam ilyennel, de nagyon kemény... Most éppen a Lóri játszik vele és szentségel közben... :D

Holnap remélhetőleg kevés gyerek miatt gyorsan végzünk a mosogatással, de nem merek most már semmit előre kijelenteni :) Már csak 4 hét van a kölyöktáboros időszakból jéééééé :D

Na legyetek jók!

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr35575319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bubernik Csabi 2008.07.20. 22:53:46

Helló Peti!

Na,hát hallottam,hogy van ez a blogod,aztán úgy gondoltam bele olvasok.Hát aztán ne mígy lett,mert az elmúlt másfél órában csak ezt olvastam,elejétőla végéig,nagyon jó :) király,hogy ilyen jól érzed magad,kicsit de azt a hosszú repülőutat nem bírnám ki,nekem elég volt belőle másfél óra is:) Na szal végig olvastam mindent amit írtál,meg majd fogo is olvasni,írjál,mert itt is ugyan olyan vagy mint élőben.. ;) Bár mondjuk azóta ilyen vagy,hogy megismertelek,de ez jó:))) Most nem írok túl sokat (mivel ez a blog nem rólam szól:P :( ) mert holnap meló,csak pár dolog,ami eszembe jutott,amikor olvastam az írásod:

1 Németeket én sem szeretem,a nyelvet sem,rokon lelkek vagyunk ebben:) meg az egyházról vallott nézetünkben is..de szeritnem a szientológiáról is hasonlóan vélekedünk:D
2 Jah,arra minden kocsi automata váltós.Ha látsz valami dodget vagy ilyesmit fényképezd ám le nekem:)
3 Az amcsi tescót (amúgy az is amerikai tudomásom szerint:) "walmart"-ot te nem láttad a south parkban?:)
4 Nehogy már ne üljél fel egy ergora, guiness rekorder vagy,vagy nem?:) Akkor meg minek küzdöttél a Plazaban?:))))
5 Én a "No Dishes" együttesnévre szavazok:D
6 Baseball szerintem is uncsi,bár én sem néztem nagyon,dehát az az amerikaiak sportja.A Red Soxot mondjuk pont ismerem:)
7 Ne fürgyé le cipő:) kiráááály,menne unokatesóm ne fürgyé le-s pólójához:) Mindenképpen vegyél olyat;)
8 Ez már kérés:) Írtad,hogy midig több lét kapsz mint amire számítasz,ha nagyon megszalad én egy Buffalo Sabres-es hoki mezt szeretnék kérni,ha lehet Miroslav Satan-osat,ha nincs bármilyen jó lesz:D Na de tényleg,nekem ez a kérésem lenne,természetesen kifizetném,márha megoldható hogy vennél,hálám is örökké üldözne:) Ja meg a Berlini fal darabot is küld már el,együtt szétverhetnénk ami maradt belőle,mintegy szeretetünket kifejezve a nép iránt:DD

Hát mégsem lett ez oylan rövid:)

Lényeg a lényeg,érezd jól magad,meg vigyázz is magadra (bár ezt pont neked mondani...:P:P:P) hallgass sok stand up comedyt (Kiss Ádám+kovács András Péter+Hatházy rlz:)))) meg PSP-z is ha időd engedi,mert jó dolog,bár egy ps3 azért... :))) Nah,minden jót,aztán majd írjál,mert jó olvasni:)

Üdv: Bubernik Csabi

_kanu_ 2008.07.20. 23:50:14

Szia Csabi!

Jó rólad is hallani. Kár, hogy nem voltál a bucsubulin. Remélem a római út jól sikerült. Milyen szépen pontokba szedted a mondanivalódat :D. A tanácsokat igyekszem megfogadni, te meg fogadd meg, hogy ha megjöttem csapunk egy nagy hepajt. Azt nem ígérem, hogy viszek Buffalo Sabreses mezt Miroslav Satan felirattal, de megígérem hogy megpróbálok.

Te is élvezd ki a nyarat ameddig csak tart, örülök, hogy írtál Minden jót!!! PÁPÁ

Csabi 2008.07.22. 07:08:42

Jah,nekünk is jó volt Róma,bár kicsit rohanós,de majd ha haza jössz elmesélem,meg persze bulizunk:) Mer ott nem piálsz eleget:P sör milyen? Most csak ennyi,mert munkahelyen vagyok:) ja amúgy rosszul tudtam,nem amcsi a tecsó,hanem angol:) Íjászos képeid jók Robin:)
süti beállítások módosítása