Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

Állati nap

2008.07.02. 23:23 :: _kanu_

Ma day off lévén addig aludhattam amíg csak akartam, ennek ellénére már 9:30-kor kivetett magából az ágy. Amúgy munkanapokon 7:30 kor szoktunk kelni. Pontosabban kelnénk, mert Gábor mindig felkel már 6:30 kor, hogy írjon a barátnőjének. Ő tudja.. :D Megkértük, hogy majd keltsen 7:30-kor, de már egy ideje sejtettem, hogy van valami turpisság a dologban. Múltkor is még kicsit észhez tértem az ágyban mire felkeltem, ahogy kőhalmi zoli mondaná, ébredés során átélem a törzsfejlődésünket, a zigótánál ébredek és a csalánozóknál kelek fel. Mikor kijövök a mosdóból, már az emlősöknél tartok. Múltkor is épp jöttem ki a mosdóból, megnéztem az órát és 7:35 volt. Mondom Gábornak itt rohadjak meg ha 7:30-kor szoktál minket kelteni. Nevetett... Ennek még meg lesz a böjtje hehe

Ha már Gáborról van szó, akkor írok róla is egy kicsit. Zala megyei srác, Pacsán lakik.  (ez nem a cseresznyés féle Pacha :) földrajz tanár lesz. Rendes gyerek, de mindent elhisz, ennek köszönhetőem nem hagyok ki semmilyen alkalmat, hogy kicsit ugrassam. Szerencsére mindig veszi a lapot. Versenyszerűen íjászkodik, munka után szokott tartani a gyerekeknek íjász órát. Ja rendelt western csizmát texasból, ma jött meg ennek eredményeképpen egész nap vigyorog mint egy jóllakott óvodás. Mondtam is neki majd jó lesz benne elvinni a szemetet...

Szóval későn keltünk lementünk a konyhába, ugye bennfentesek lévén szabad bejárásunk van, hehe. Reggeliztünk az ebédlőben, közben bejött egy amerikai mókus, és szépen beugrált a konyhába. Mondom engem nem érdekel, tőlem szétzabálhat mindent, még épp hogy csak elértem az emlős állapotot nem fogok mókust hajkurászni. Meg amúgy is szabadnapon van hehe. Aztán Doug a főnökünk fél óra alatt kiterelte a mókust, nagyon vicces volt. Amugy szerintem Doug már sárga baseball sapkában bújt ki az anyja méhéből. Még nem láttam a sárga baseball sapka nélkül. Majd ha egyszer leveszi megírom hehe.

Ebéd után kicsit szieztáztunk, azért ezt a latin szokást megtudnám szokni. Később Lórival teniszeztünk. Akkor meg egy leesett fiókát láttunk. Úgy látszik ma ilyen állati nap van. Megpróbáltam elkapni és felrakni a fészekbe, de láttam annyira fél, hogy be is tojt, inkább hagytam, mert észrevettem, hogy ott csiripel az anyja Gondoltam majd megoldja. Remélem azért ma nem találkozok megint a kígyóval. Tenisz után kondiztam egy kicsit. Most lehet lemegyek a strandra, bár mindjárt vacsi idő már érzem is grill illatát a szobánkban, szóval ez lehet ma kimarad.

Legközelebbi szabadnapon biztos elmegyünk valahova, de néha jó kicsit csak lazulni, legalább kipihentek leszünk.

Sziasztok!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr70550427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása