Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

A paprika és az óccsó ájpod csak egy százas...

2008.07.03. 17:22 :: _kanu_

Ma nagyon megörültem mert a sikálós helyre kerültem a sorrend szerint. Ez a legrosszabb hely lenne de ma alig volt a konyháról cucc amit mosni kellett volna. Korai öröm volt, mert a Lórinak még nincs Social Cardja (ez olyan munkavállalói engedély féleség, ezzel lehet a bankban a keresetünkhüz hozzájutni), szóval munka közben elkellett mennie. És én mivel úgy is végeztem mehettem a mosogatógéphez kicsit szaunázni, meg egyedül rakhattam rendbe a klotyókat. Na mind1.

Viszont Láttam a Lóri előhívott képeit, kaptam én is egy csoportképet, igen jó lett. Mivel fekete-fehér úgy nézünk ki rajta, mintha egy nagyon régi képet tartanék a kezemben.

Mint múltkor írtam itt minden olcsó, pl Ipodok féláron kaphatóak. Ha esetleg valakinek kellene valami akkor az érdeklődjön a peterpetanec@yahoo.com email címen.Leírom a pontos árakat, és megadom az itteni dollár számlám bankszámlaszámát amire tudtok lóvét utalni (dollart kell befizetni, mert dollar szamla).  Szállítási költség egy sör :D Mivel a bőröndöm férőhelye korlátozott ezért az elbírálás az emailek érkezésének sorrendjében történik...hehe Lehetőleg ne ismerősnek rendeljetek légyszi, ne csesszetek ki velem feleslegesen. Később úgyis leellenőrzöm, hogy nálatok van e még... :D

Egy másik hasznos közérdekű információ. Ha hálózsákvásárlásra szánjátok el magatokat, semmiképpen se a méret legyen az elsődleges szempont... Okos ember ugye más kárán tanul. Még nem fázok benne (utálom a pizsamát, ez most gondolom mindenkit kurvára érdekel :D, de sztem majd nyár végén lesznek hűvös éjszakáim, szóval nem árt ha 10fok alattra van tervezve.

Annak ellenére, hogy egyedül melóztam, még van több mint egy órám ebédig. Hát Lóri nélküled sem áll meg az élet, még szabadidőm is maradt! :)

Húzok is a partra szánsájningolni egy kicsit, és megírom közben a második virtuális levelemet az angoltanárnak, sziasztok!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr59551707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása