Ennek a blognak a célja, hogy nyomom követhessétek az Usában eltöltött nyaramat, persze csak ha érdekel hehe. Nyugodtan kommenteljetek, bár pár ismerősöm inkább ne... :D

american boy

Ez a blog nem jöhetett volna létre, ha... nincs Kolombusz. Na de tényleg, azért jött létre, hogy aki kiváncsi arra, hogy miképpen telik a nyár számomra az USA-ban az nyomon tudja követni. Igyekszem érthetően írni, legalább nem tudok hadarni hehe. Örülni fogok ha minél többen olvassátok.

Linkblog

idő nálam

New York

idő otthon

Budapest

Petanec Péter

Visszaszámlálás

i shot the sheriff

2008.07.31. 03:17 :: _kanu_

Sziasztok!

Voltunk ma paintballozni... Nem is tudom, hogyan kezdjem de megpróbálom...  Akik nem játszottak még (eddig még én sem) azoknak annyit mesélek róla, hogy a golyó élelmiszerszínező festékkel van töltve, és a hártyás burok becsapódáskor durran szét. A becsapódás ereje attól függ, hogy milyen messziről találják el az embert. Elméletileg 10m-en belülről nem szabad lőni, de ez sokaknak sikerült. Rajtam is vannak szép nyomok különösen a vállamon van egy szép nagy folt. Ja kössz Travis...

Lényeg a lényeg 2x14 fős csapatok voltak. Az amerikaiak piros és a bevándorlók kék karjelzéssel voltak ellátva. Többféle játékot kipróbáltunk (erdőben, mesterséges faluban, dzsungelben), de sok esélyünk nem volt mert míg nálunk sok kezdő volt addig náluk sokan rendszeresen játszanak. Másrészt most nem megyek bele a részletekbe de az amerikaiak nem is játszottak korrektül.. Azért volt egy kis sikerélményem amikor a 2 csapatnak bekellett vennie egy bunkert majd tartani 5 percig. A 2 csapat a pálya 2 széléről indult a középen elhelyezett bunkerhoz. Nekem sikerült bevenni először, majd még 2 gyerek is bejutott a csapatomból (Filip és Marek a konyháról, Eastern Europe Rules :D  )és meg is tudtuk tartani, igaz 2-en maradtunk a dudaszóig. Azért az jó volt :D,  De többségében sajna vesztettünk. Az első menetben bekellett látnom, hogy a Rambo taktika csak a filmekben működik ugyanis kaptam a maszkomra egy golyót, melynek tartalma a rácson keresztül a számban landolt. Hát nem egy mozart golyó izű élmény volt elhihetitek.

A rutinosabbak hoztak pulcsit, na nem a hideg miatt mert gatyarohasztó meleg volt, hanem a golyó csillapítása végett. Mivel én nem hoztam amcsiba pulcsit csak polókat, legalábbis nem olyat amit szétlövettem volna ezért én poloban nyomtam. Ez elég izgalmassá tette mert minden lövést egyértelműen megéreztem :P. A már említett amerikai gyerek Travis kb 3 méterről lőtt vállon, holnapra faszán fog kinézni az tuti... de a hátamon is van pár nyom.

Bár legjobban az fájt mikor a rambo taktikámat kipróbálva rohantam árkon bokron és sikerült saját magam megsebesíteni, ugyanis golyózápor közepette a nagy sietségben rázuhantam egy farönkre. Estére szépen be is dagadt a kezem...

Na mind1, összeségében tetszett a móka, bár kicsit másra számítottam. Lehet csak azért vannak bennem vegyes érzések, mert egyrészt a csapatunk taktikailag (ami ennek az egésznek az alapja) finom szólva elég harmatos volt. Megtörtént, hogy a nagyon okos csapattársaim egymást lőtték ki tévedésből. Egyszer Lórival előrekúsztunk a dzsindzsásba (de hülyén néz ki leírva ez a szó:), és azt vettük észre, hogy mögöttünk pattognak a golyók... Csapattársaink ügyesen észrevettek minket, szerencsére időben üvöltöttünk, hogy BLUE, BLUE így megúsztuk a seggbelövést...Másrészt az ellenfelek nem nagyon akcióztak csak lesből lőttek, többnyire nem is tudtam honnan lőttek ki...

Ja ha valakit kilőnek feltartott kézzel kikell sétálnia a pályáról és közben hangosan kiabálni hogy "hit", azaz meglőttek. Nemtudom melyik idióta barom állat volt az de mikor kilőttek és feltartott kézzel mentem le a pályáról kaptam 2 golyót a hátamba.

Mindent összevetve egyszer jó volt de nem ez lesz a kedvenc szórakozásom. Elég fárasztó mert mentálisan és fizikálisan is megterhelő. Azért jó lenne az otthoniakkal is elmenni egyszer mert úgy azért biztos élvezetesebb lenne.

Holnap ismét kezdődik a mókuskerék de lassan-lassan vége lesz a nehéz résznek. Már nagyon várom, hogy a gyerekek elhúzzanak hehe...

Végezetül pár foto:

Ő Brian az amerikai fülemüle szervező :D. Szerintem a képből nyilvánvaló, hogy nem most játszottak először...

A 2 Darthvader még a játék előtt, frissen és üdén...

Az utolsó játéknak egy nyak(leves)lövés vetett véget, szerencsére egy messzi kósza golyó volt így nem hagyott nyomot..

Minden jót, sziasztok!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://americanboy.blog.hu/api/trackback/id/tr29593752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi 2008.08.01. 07:02:31

:D Hát,igen,szerencsére mi is voltunk már egyszer painballozni,és nem egy gagyi helyen,én nagyon élveztem.Köze lehet hozzá,hogy általában (mindig:)) nyertünk?:) Nemtom.Másik csapatban sok lány is volt,szóval eléggé kiegyenlítetlen volt a küzdelem.De marhára tetszett,szerencsére én csak egy golyót kaptam a maszkomra.fura,mert a pesti golyók kinder chokobon ízűek:P Najó nem,de azért ki lehet bírni.Taktika nálunk azért akadt,de gondolom ez a több éves medal of honor klánozásnak tudható be:D Ja,gondolj bele,hogy te mint sportember hogy elfáradtál,akkor én??:) Másnap úgy kellett a lépcsőkön feltolni,mert nem tudtam lépni az izomláztól.Nekem nagyon tetszett,mindenki akkor játszott kb először.Gondolom ha gyakorlott ellenfelekkel toltuk volna,akkor nekem sem tetszett volna annyira.De ettől függetlenül szerintem azért jó dolog a.."dzsindzsásban" fegyverrel rejtőzködni;)
Más.Azt írtad,hogy 8-9 körül vagy fent msnen,hát hétvégén még fel is tudnék kelni,hogy dumáljunk,csak most meg megyünk le Balatonra,(itt szakad az eső........)de még kint leszel,össze fog jönni:)

Üdv!

_kanu_ 2008.08.01. 13:58:13

szia este 8-9 körül :D

Bubernik Csabi 2008.08.03. 22:15:29

Jaaa,azt hittem h reggel:) Kedden szerintem fel tudok nézni:)
süti beállítások módosítása